Julegave ønsker

Attpåklatt85

Betatt av forumet
Skuddårsspirene 2024
Hva kan jeg ønske meg til jul av mannen?? Er helt tom for ideer i år. Er ganske senge/sofa liggende for tiden pga prolaps og bekken plager så får ikke gjort noe spes.. ikke vet jeg hva denne kroppen kommer inn i etter fødsel.. kommer liksom ikke på noe fint å ønske meg:arghh:tips, anyone???:D
 
Jeg ønsket meg (og får) hoka sko. Håper å komme meg ut på en del trilleturer og sånn til våren og mangler sko med god demping. Tar jo litt tid før de kommer i bruk, men det var salg nå nylig.

Har du noen hobbyer du kommer til å gjenoppta etter fødsel kanskje?
 
Vi har blitt så kjedelige at vi gir penger til hverandre i år som vi skal bruke på litt ekstra kos i sommerferien med en baby på ca 6 mnd og et barn på 2.5 år :) Alt jeg vanligvis liker å gjøre må nesten vente litt til barna er større :)
 
Vi gir ikke julegaver til hverandre i år da vi må bruke så mye tid og penger på babyting. Men jeg fikk nylig en happyhoodie av mannen i en slags førjulsgave :) og ellers liker jeg å få sjokolade, hudpleie og ansiktsmasker!

Hva med gavekort til kino eller lignende, tøfler eller deilig sengesett? Ting du kan nyte både før og etter baby kommer :Heartred

Noe som er superpopulært her hjemme er når jeg lager et hjemmelaget kuponghefte der han får "gavekort" på f.eks. middag laget av meg, massasje, eller andre tjenester!
 
Jeg ønsket meg (og får) hoka sko. Håper å komme meg ut på en del trilleturer og sånn til våren og mangler sko med god demping. Tar jo litt tid før de kommer i bruk, men det var salg nå nylig.

Har du noen hobbyer du kommer til å gjenoppta etter fødsel kanskje?

Jeg ønsket meg (og får) hoka sko. Håper å komme meg ut på en del trilleturer og sånn til våren og mangler sko med god demping. Tar jo litt tid før de kommer i bruk, men det var salg nå nylig.

Har du noen hobbyer du kommer til å gjenoppta etter fødsel kanskje?
Jeg er nok litt kjedelig sånn å har ikke noe spesiell hobby. Får ønske meg noe opplevelse tror jeg :)
 
Me er ikkje særlige på julegaver generelt, føle det er unødvendig å bruke penger og tid på å ønske seg og få noko ein egentlig ikkje har bruk for. Så me ære heller kvarandre når ønsker dukke opp iløpet av året. Og akkurat i år ønska eg meg ein julekalender fra Wooden Spoon (økologisk og naturlig hudpleie), SÅ kjekt å åpna ei luka kvar dag og få prøve så mykje ulikt til meg og baby❤️ kanskje litt seint til at du kan ønske deg det sånn sett :)
 
Er ikke så nøye på julegaver, men pleier som regel å komme på noe som hadde vært koselig - en stor eske med yndlingstéen min har vært en gjenganger, eller en bok jeg vil lese. I år har jeg sagt ørepynt (trenger ikke være ekte eller fancy, bare noe han tror jeg blir fin med) og forkle, og ellers vil jeg gjerne ha masse sånne elektriske kubbelys på batteri (til badet om natta for eksempel, og til stuekos, på soverommet med baby om natten osv).
 
Sniker fra mai :) Vi har eegentlig blitt enige om å ikke gi hverandre julegaver, men vi greier det aldri:happy8 Mannen er forresten utrolig dårlig på å kjøpe gaver og å holde ting hemmelig, så jeg vet jeg får morgenkåpe eller kimono fra careless:hilarious: Synes det kan være greit å ha når det etterhvert blir noen våkennetter.
 
Her har jeg ønsket meg regnponcho og vintersko hos samboer, men hos alle andre som spør så har jeg ikke snøring på hva jeg skal ønske meg…
 
Jeg har ønska meg at vi ikke kjøper gaver til hverandre i år, for ingen av oss vet hva vi skal kjøpe til den andre og det ender alltid med noe vi ikke egentlig trenger. Jeg får som regel kjøkkenutstyr og han får en genser og en sekser med mikrobrygg. Så i år har jeg i stedet foreslått at vi skal finne en helg i januar, ordne barnevakt til storesøster fredag til søndag og ta inn på hotell, spise god mat, sove hele natta, slappe av og være kjærester før roommate-fasen begynner igjen etter fødsel :hilarious:
 
Gravidmassasje er aldri et dumt ønske tenker jeg☺️ jeg ønsker meg f.eks. ny parfyme i år, da denne graviditeten tok knekken på min faste jeg har hatt som «hovedparfyme» over mange år. Andre ting er fotbad, fotmassasje maskin (kommer godt med etter mye turgåing). Deilige kroppskremer med mild duft.

Mannen min er veldig kreativ på gaver og er flink til å finne på ting selv, så det er alltid så spennende å se hva han har funnet på :)
 
Tips er evt å ønske seg penger til nye klær (etter fødsel), penger til cafeturer, frisør, ansiktsbehandling osv. Små ting som kan gjøre at man føler seg litt bedre det neste året :)
 
Jeg har også ønsket meg gavekort på senter hvor jeg kan kjøpe noen nye klær etter fødsel :)
Har også ønsket meg tøfler og kimono, til nattevåk :joyful::dance008
 
Back
Topp