Julegaveønsker

Han er 2 år eldre enn henne.
Ja da er han kanskje ferdig med lekekjøkken? :) Ville ikke tenkt så mye på størrelsen. Heller bare gjøre han oppspilt og glad på hennes vegne:) Så blir han sikkert mer glad for en mindre pakke med innhold som intresserer han. Går nok fint :)

Lekekjøkken og ski:)

Kjøpte akrbrett ifjor vi:) 119 kr på jollyroom.no med fri frakt:D
Tenkte å brukte det til levering i barnehagen med en gang snøen kommer.
Helt genialt! Vi kommer til å trenge noe sånt vi også! Tror hun kommer til å elske snøen :D

Her ønskes det leker som er bra for den kognitive utviklingen og fin motorikken.
Ullklær, ja egentlig klær generelt (han sliter mye klær siden han kryper fortsatt)

• Liker
Reactions: BMC
Dukkevogn, Duplo, ny jakke fra pop, ull.

• Liker
Til A ønsker vi oss Stokke Tripp Trapp og den gode gamle røde trehjulssykkelen. :)

• Liker
Oi, har egentlig ikke tenkt så langt, men har veldig lyst til å gi en fin bilbane/garasje i tre ;) Han elsker biler, så tror han blir glad for den. Ellers har vi så mye leker, så vet ikke helt, må tenke litt :p

• Liker
Et godt tips er et font barneservise i melamin. Blir brukt og slitt ut mye her i hus :) blir nok ønske om barnehageklær og litt ull her tenker jeg

Her skal vi ønske balansesykkel, bokstavpuslespillet fra sebra, ullklær og deler til brio togbanen :)

Ønsker trehjuls- eller balansesykkel. Selv gir vi garasje til bilene, er det han leker mest med i bhg, fant en på salg i sommer som vi kjøpte :)
Er verre med noe fornuftig til han mr "Åtteåring som har hele verden" :p

Hadde tenkt lekekjøkken til han, selvfølgelig hadde mamma et plastikk-kjøkken stående i kjelleren som hun kom drassende med :rolleyes: balansesykkel har hun vært og kjøpt på kjøpe-selge-bytte til han. I fjor kom jeg med lang ønskeliste, og både mamma og svigermor hadde masse av det på loftet eller skaffet fra lokale facebooksider. I år tror jeg ikke jeg orker komme med ønsker på forhånd :p evt klær (men det finner nok mamma på disse kjøpe-sidene det også :p ).

• Liker
Reactions: EJ
Vi skal ønske oss nye viking goretex sko, eller eventuelt bidrag til dette da det kanskje blir litt for dyr gave. Så skal vi ønske litt lekemat i filt eller tre, da vi kjøper Lekekjøkken.

Etter mye tenking har lista faktisk fått noe på seg:

- Årskort på Hunderfossen
- Sølv rammer
- Tøffler
- Lenestol fra IKEA
- Traktor matboks fra Blaffre
- Leketraktor
- Drikkeflaske
- Sovepose
- Termos
- Store perler
- Play doh modelleire