Julegaveønsker??

*Smula*

Gift med forumet
Hva ønsker deres små seg til jul??
[:D][:D]

Haha, du altså... [:D]

Har egentlig ikke tenkt så langt, men "mommo" og "moffa" vil kjøpe stor seng til han (dvs. det er mormor som vil det, ikke morfar, for han vil kjøpe svær elektrisk bil som han kan putte barnebarnet sitt oppi og styre rundt med fjernkontroll ). Skulle ikke forundre meg om de kommer med begge deler.

Ellers har han en så kjedelig mamma at todelte pysjamaser og sokker står ganske høyt på ønskelisten [:-] Og forøvrig alle andre typer klær som det brukes mye av.

Spør du Adrian, så er det nok ting til togbanen, enda flere biler i den enorme bilsamlingen hans osv.

ORIGINAL: stibli

Haha, du altså... [:D]

Har egentlig ikke tenkt så langt, men "mommo" og "moffa" vil kjøpe stor seng til han (dvs. det er mormor som vil det, ikke morfar, for han vil kjøpe svær elektrisk bil som han kan putte barnebarnet sitt oppi og styre rundt med fjernkontroll ). Skulle ikke forundre meg om de kommer med begge deler.

Ellers har han en så kjedelig mamma at todelte pysjamaser og sokker står ganske høyt på ønskelisten [:-] Og forøvrig alle andre typer klær som det brukes mye av.

Spør du Adrian, så er det nok ting til togbanen, enda flere biler i den enorme bilsamlingen hans osv.

hey, hva er galt med å være tidlig ute liksom??
Holder på å lage julegaveliste.. Har mange gaver som skal kjøpes inn, tenkte å begynne neste måned.
Har allerede 3 ferdig!
[:D]

det har faktisk jeg tenkt på til Tilde tror jeg det blir den derre igglepiggle, denne
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23479942

ellers så vet jeg ikke, de har jo alt.

Nova har jo gebursdag snart og tenkte å sette inn penger på en konto, men hun må jo få en liten gave også, så da får hun 2 bar byborn dokker med tvillingvogn,selv om de har alt, må de jo allikevel få en gebursdagsgave

Ønsker oss "voksnere" bøker, cd'er, ullunderklær, "kjøkkenleker", ja, det meste som er kjekt i grunn [8D]

Ho fekk kardemommeby boka til bursdagen, og den leser me for andre gong no. Ho ELSKER den [:D] så tenkte kanskje ho syns det er kjekt med andre bøker med litt meir handling [:)]

Har ikkje tenkt så mykje på eigne ynskjer, men bestillte 10julegåver på nettet i går. Kan like godt begynne, blir vel mest netthandel på oss..ikkje berre enkelt å gå på butikk med to små [8D]

*dytter*
[8D]

dvd'er, bøker og puzzlespill
ullundertøy og eller klær generellt[:)]

Synes det er veldig vanskelig i år..

Men det må vel bli noe sånn som:
Klær i 92
Ulltøy (får aldri nok)
Bøker
Dvd?er
Ny pute (Høie Allergo juniorpute i 40x60)
Sengetøy
Hjemmestrikkede, tynne sokker og alt annet av hjemmestrikkede klær i 100% ull
Mer bestikk (spes. av Mumi fra bokhandler)
Av leker må det bli noe malesaker kanskje..

Får han bestemme selv blir det garantert biler og motorsykler..

Tror vi skal kjøpe ski til Tobias i år!![:D] Aldri for tidlig vettu...[8D]

Ellers blir det klær, radiostyrt bil og nytt akebrett...[:)]

Luis skal hvert fall få en DIGER søppelbil!
Og så må jeg få kjøpt han en Kaptein Sabeltann film. Ikke se lett å oppdrive det i Sverige, så vi ser stadig klipp på You tube. Så spennende vettu[:D]
Og så skal han og Gabriel få denne: http://barnvanligt.nu/product.asp?product=7865
Helt genial spør du meg[:)]

Ellers, så blir det dukkehus til Gabriel som sikkert Luis har moro av også[:)]

KO får en stor gravemaskin/traktor greie med tilhenger til å kjøre ute med
Ellers ønsker han seg:

Timmy bamsen som lager lyd
Lekekjøkken
Stor lekebrannbil (bambi [8D] )
Ellers klær tror eg

- CD-spiller
- tynne ullsokker (type Ulvang)
- kjelke/akebrett
- klær i str 98-104
- Bruder-leker
- tog og slikt til togsettet

[:)]

-Rosa cd-spiller
-Egen trillekoffert eller bag med barnemotiv
-Rosa smålego og hello kitty-lego (Ja her er det rosa som er favorittfargen[:-])
-Playmo
-Little people leker

ULL for alle penga[:D]

vi ønsker også dvd-spiller til bilen! og ficher price "data".

Mathilde ønsker seg stor seng. Det skal storesøsknene og pappan lage til ho.

Ho ønsker seg: * Ull undertøy
* Puslespill
* Bøker
* CD spiller
* CD plater
* Thomas toget, til å ha på brio banen. Og div garasje, bro etc til togbanen
* Kjøkken

Back
Topp