Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jammen ikke dumtGavekort , så får dere kjøpt ting etterhvert i løpet sv året![]()
Veldig lurt med gavekort på kjøpesenter eller noe! Da kan man spare det til feks barnehage start! Det er alltid dyrt..
Sko, regnklær, tynn dress, tykk dress, ullklær. Osv osv osvDet skal vi ønske oss
![]()
Fleste kjøpesenter her er 3 årSå må man huske at de fleste varer bare 1 årTenkte på hvis du har tenkt å spare det må du ikke gjøre det for lenge
Finnes gavekort man kan bestille som man kam bruke i både butikk og på nett![]()
Folk lurer så fælt på hva slags leker hun ønsker seg, men jeg har ingen forslag. Babygym og vippestol har hun. Sånn lekematte også. Hva slags leker har dere/skal dere kjøpe/få til de som er under 1 år?
Her arvet vi massemasse leker til storebror, som vi har tatt vare på til lillebror... Men, storebror syntes ikke lekene var så interessante, de var myye mere gøy hvis han fikk litt kjøkkenting, en sleiv, plastikk-lokk og kopper, og andre ting som de ikke kan skade seg på... Når han hadde lært å reise seg å stå litt når han hadde noe å støtte seg på, fikk jeg "rydda" skuffa med tupperware ganske heftig opptil flere ganger om dagen blir jo en del ekstra oppvask av det da, men billigere enn å kjøpe lekerDet lurer jeg også på!
Sant det. Mye artigere med det som vi voksne "leker" med.Her arvet vi massemasse leker til storebror, som vi har tatt vare på til lillebror... Men, storebror syntes ikke lekene var så interessante, de var myye mere gøy hvis han fikk litt kjøkkenting, en sleiv, plastikk-lokk og kopper, og andre ting som de ikke kan skade seg på... Når han hadde lært å reise seg å stå litt når han hadde noe å støtte seg på, fikk jeg "rydda" skuffa med tupperware ganske heftig opptil flere ganger om dagen blir jo en del ekstra oppvask av det da, men billigere enn å kjøpe leker