Julegaveønsker til den lille

Fru V

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Jeg har allerede fått mange spørsmål om hva lillegutt "ønsker seg" til jul i år, og har til nå vært svar skyldig :-P Er ikke dette som har stått i tankene mine til nå!

Hva kan man ønske seg til en liten en på 4mnd? Hva ønsker dere til deres små?

Klær og leker, evt penger til sparing (hos mange får du oppretta BSU til de små ;) ).. :) også barne bøker!

Last edited:
Sangbok, om du er dårlig på sanger og vil synge.

Gavekort, penger til sparing, sølvskjeer som hun skal samle på, ullklær har vi på listen :)

Ullklær skal jeg ønske meg :) og ellers leker

Likte ideen om gavekort! Ullklær var heller ikke dumt :)

Fikk noen ideer eg å. Eg har sakt til folk at hun må få ting hun trenger, altså bleier går det mye av, og noe hun trenger. Men da blir folk bare sure. De vil ikkje gi henne bleier. Klær har hun rikelig av, har ikkje plass til alle klærne hennes :/

Men penger eller gavekort passer jo fint :)

Veldig lurt med gavekort på kjøpesenter eller noe! Da kan man spare det til feks barnehage start! Det er alltid dyrt..
Sko, regnklær, tynn dress, tykk dress, ullklær. Osv osv osv :) Det skal vi ønske oss ;)

Her ønsker vi penger på sparekonto, han forstår ikke noe av gaver enda uansett. Blir annerledes neste år.. Storebror ønsker bare leker

Veldig lurt med gavekort på kjøpesenter eller noe! Da kan man spare det til feks barnehage start! Det er alltid dyrt..
Sko, regnklær, tynn dress, tykk dress, ullklær. Osv osv osv :) Det skal vi ønske oss ;)

Så må man huske at de fleste varer bare 1 år :) Tenkte på hvis du har tenkt å spare det må du ikke gjøre det for lenge ;)

Finnes gavekort man kan bestille som man kam bruke i både butikk og på nett :)

Så må man huske at de fleste varer bare 1 år :) Tenkte på hvis du har tenkt å spare det må du ikke gjøre det for lenge ;)

Finnes gavekort man kan bestille som man kam bruke i både butikk og på nett :)
Fleste kjøpesenter her er 3 år :D
Men lurt å sjekke først ja ;)

Her er det jeg har skrevet ned så langt;
- Ullklær str 68,74
- Den store eventyrboka av Asbjørnsen og Moe
- Gavekort på diverse butikker/sentre
- Barneservise. Sånn med kopp, tallerken og bestikk
- Bilstolpose med ull
- Liten Camelbak med navnet hennes på

Folk lurer så fælt på hva slags leker hun ønsker seg, men jeg har ingen forslag. Babygym og vippestol har hun. Sånn lekematte også. Hva slags leker har dere/skal dere kjøpe/få til de som er under 1 år?

Folk lurer så fælt på hva slags leker hun ønsker seg, men jeg har ingen forslag. Babygym og vippestol har hun. Sånn lekematte også. Hva slags leker har dere/skal dere kjøpe/få til de som er under 1 år?

Det lurer jeg også på!

Penger til sparekonto er flott gave. Kommer nok også til å ønske klær i større størrelser, noen biteleker og evnt utstyr vi trenger.

Det lurer jeg også på!
Her arvet vi massemasse leker til storebror, som vi har tatt vare på til lillebror... Men, storebror syntes ikke lekene var så interessante, de var myye mere gøy hvis han fikk litt kjøkkenting, en sleiv, plastikk-lokk og kopper, og andre ting som de ikke kan skade seg på... Når han hadde lært å reise seg å stå litt når han hadde noe å støtte seg på, fikk jeg "rydda" skuffa med tupperware ganske heftig opptil flere ganger om dagen blir jo en del ekstra oppvask av det da, men billigere enn å kjøpe leker

Her arvet vi massemasse leker til storebror, som vi har tatt vare på til lillebror... Men, storebror syntes ikke lekene var så interessante, de var myye mere gøy hvis han fikk litt kjøkkenting, en sleiv, plastikk-lokk og kopper, og andre ting som de ikke kan skade seg på... Når han hadde lært å reise seg å stå litt når han hadde noe å støtte seg på, fikk jeg "rydda" skuffa med tupperware ganske heftig opptil flere ganger om dagen blir jo en del ekstra oppvask av det da, men billigere enn å kjøpe leker
Sant det. Mye artigere med det som vi voksne "leker" med.

Ullklær,duplolego,sangbok,eventyrbok,hjemmestrikk :)

Back
Topp