Julegaveønskeliste:

Har ønska meg bidrag til kommoder av mamma. Må ha ny både på soverommet vårt og til storebror, så da er det greit å få litt bidrag :o))

Har i tillegg bursdag i desember og tenkte eg skulle ønska meg gavekort slik at eg kan få kjøpt meg litt nye kle etter at dei verste fødselskiloane har forsvunne ;o))

Har lyst på kjøkkenmaskin og, men det er jo så dyrt, men det er jo eit tips.
Andre ting som eg har ønskt meg før er bla gavekort på massasje, fotbehandling e.l.

Sidan me berre har budd i huset vårt i eit par år, trenger me fredeles ein del pynteting, sengekle, dukar, gardiner og slike ting, så det går jo an å ønska seg.

Bra tråd, kanskje eg får meir tips :o))

Jeg sliter selv med å komme på noe..
Vi sparer på glass fra hadeland serien også saker og ting fra Le crueset serien..så det kan jeg jo alltids ønske meg...men syns som regel det er litt ok å ønske meg noe til meg selv...av kjæresten har jeg ønske meg massasje el spadag til etter fødselen:)

Lammeskinnpose til baby
Duftlys fra Tine K
Stretchlaken
Boka "just sweets" fra Manuela

Jeg kan jo selvfølgelig ønske meg ting til babyen..den lista blir LANG, men syns liksom at det er greit å skille på det.  Jeg er litt som et barn selv når det kommer til julegaver og bursdagaver og sånn-Elsker det! Viktig å bevare barnet i seg Hihi, men syns også det er like gøy å gi bort gaver og se når de åpner det de får.

Jeg har ønsket meg grønnsaksskreller og vannglass. Jeg vet ikke at jeg trenger noe annet! Men det var en god ide å ønske seg massasje til etter fødselen :)

Jeg har ønsket meg skotørker:) lommer godt med om vinteren og høsten. Nei forresten jeg er fra Bergen så kommer godt med året rundt. Spesielt siden jeg har en i barnehagen og en på skole som elsker å hoppe i dammer :)

*Green gate kopper og asjetter
*skritt teller(motivasjon til turgåing når babyen er ute)
*gavekort på et senter slik at jeg kan kose meg med shopping når jeg begynner å passe oppi klær igjen
*treningstøy

Får som regel ikke så mange julegaver lengre, men av mannen så ønsker jeg meg Speilreflex kamera i år :)

Her ønsker jeg meg gavekort slik at jeg kan freshe meg litt opp både på klesfronten og i spa etter fødsel;) eller kan jeg vel si snille barn?

Snille, lydige barn som aldri trasser og som hører på mammaen sin også å ikke bare pappaen ønsker jeg meg ;)
Hihi!

-Spa behandling
-Stavmixer
-Morgenkåpe
-Lilla Marius sengesett
-Ny mobil
-Microsoft Surface nettbrett
-Penger
Også sparer vi på Grand Crue serien fra Rosendahl,så vi ønsker oss litt til den også:)

Jeg ønsker meg

*tekanne
*store, gode håndklær
*klokkeradio, Geneva XS
* rund skjærefjøl i tre
* gavekort på velvære og klær

GAVEKORT!!!!!!!Ein knaillfin gave i mine øya, så kainn æ kjøp akkurat ka æ vil, fremfor nåkka som aldri blir brukt

Jeg ønsker meg iPhone så jeg har sagt at jeg ønsker meg penger :)

Jeg har gitt opp å skrive ønske liste til gubben hvertfall :P De siste gangene vi har feira jul, så har jeg fått ting HAN ønsker seg, mens jeg ikke skjønner et kvekk av hva jeg har fått..

Men ellers har jeg fått noe jeg har ønsket meg av foreldrene mine og søskna mine da :)

Jeg ønsker meg en Kenwood maskin i stål, duker og brikker til bord og tvbord i stua, gavekort på Ikea (hvis det er mulig) pga vi vil ha en fin løsning til hvordan vi kan ha det under trappa vår. Har masse plass under der, men vet ikke helt hvordan vi skal bruke det på en bra måte. Evnt kanskje bygge noe skap under der selv? Så ønsker jeg meg at resten av 2. etg blir ferdig pusset opp. :P

Jeg har gitt opp å skrive ønske liste til gubben hvertfall :P De siste gangene vi har feira jul, så har jeg fått ting HAN ønsker seg, mens jeg ikke skjønner et kvekk av hva jeg har fått..

Men ellers har jeg fått noe jeg har ønsket meg av foreldrene mine og søskna mine da :)

Jeg ønsker meg en Kenwood maskin i stål, duker og brikker til bord og tvbord i stua, gavekort på Ikea (hvis det er mulig) pga vi vil ha en fin løsning til hvordan vi kan ha det under trappa vår. Har masse plass under der, men vet ikke helt hvordan vi skal bruke det på en bra måte. Evnt kanskje bygge noe skap under der selv? Så ønsker jeg meg at resten av 2. etg blir ferdig pusset opp. :P

Back
Topp