Julegaveønske

Kosegenser, skinnhansker, toalettmappe, pc-mappe. Får se hva han finner på :-p

Fitbit klokke, fitnessball og austad-krus :)

Ingenting. Vi snakket om det, men begge er sånn at har vi lyst på noe så kjøper vi det. Derfor har vi alt vi vil ha :-)

I år blir det ingenting :) Vi kom frem til at vi heller skal dra ut og spise middag, det var det begge hadde mest lyst til :)

Skal kjøpe ny seng på januarsalg sammen :D Men han har kjøpt noe til meg likevel, aaaner ikke hva det kan være :p Så da fant jeg en liten ting til ham i går, hihi :)

Vi skal kjøpe tørketrommel i januar :)

Ønsker meg ikke noe spesielt egentlig, ønsker bare tid med mannen min <3 og jeg ønsker at den dårlige formen min gikk over snart, slik at jeg tåler å være inntil ham igjen!! Haha :D

Jeg har sagt at jeg ønsker meg bb hugme gravid og ammeputen! Alt annet av utstyr har vi fra førstemann og selv om akkurat en slik pute ikke er absolutt nødvendig, så hadde det vært sååå digg å ha :D

Jeg har sagt at jeg ønsker meg bb hugme gravid og ammeputen! Alt annet av utstyr har vi fra førstemann og selv om akkurat en slik pute ikke er absolutt nødvendig, så hadde det vært sååå digg å ha :D

Åh! En sånn ønsker jeg meg også :) men må nok kjøpe den selv om det skal bli noe av :P

Jeg er veldig dårlig på å ønske jeg ting, men er tom for parfyme, så ønsker meg ny:p

Ellers så vil jeg ikke at han skal bruke så mye penger på meg. Nettopp kjøpt hus, så vil bruke litt på oppussing:)

Her blir det ny bil i dag. Må ha større bil når familien vokser :-) så nå går vi fra audi Q5 til Q7 og når man får den to dager før julaften må jo det nesten regnes som en himla dyr julegave :-D

Back
Topp