Julegava :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Fleir som har bynnt å handle julegava? Æ e færdi me ongan æ ska kjøp t, så har dæm voksne igjæn Tenkt å værra færdi før Desember i år, for aller første gang i mitt liv

Det har jeg for en gangs skyld tenkt å ta med stooor ro:) Her blir det delegering og gubben skal få ansvaret i år:)

Har ikke handla noe enda, men har begynt å skrevet lister over hvem det må kjøpes til og hva vi skal kjøpe. Så blir det lettere når handlinga skal til :P 
Planen er å være ferdig før desember, og det skal nok gå greit det siden det er bare ca 20 på lista mi :P med store og små :)

Æ har over 40 på lista mi, så må begynn tili Har skrevet liste over kæm æ ska kjøp t å ka æ ska kjøp,så e komme litt igang... Orke itj å handle i desember æ eiller me stormagen nei

Ja liste er kanskje ikke så dumt- den må jeg sikkert lage til gubben om ikke annet emoticon

Jeg har begynt på lista. Det blir mye nettshopping i år, og de gavene som må handles i butikk skal mannen få ta seg av. Jeg skal lage fotokalender til besteforeldrene og oldemødrene. Nieser og nevøer får sminke og hårstæsj, tror jeg (de er store altså..) De små tantebarna får leker eller klær kjøpt på nettet. Har endel håndduker, duker og kjøkkengreier liggende i gaveeska, det blir fordelt på de voksne rundt oss. Begynner å få litt oversikt, føler jeg. 

Nettshopping, d va jo en god ide Da kainn æ jo handle hjemmeifra ;o)

Nettopp =) Og ebay er jo fantastisk i så måte! Har kjøpt en del skjerf i dag på ebay, 80 kr. pr stykk inkludert frakta. Gidder ikke å kjøpe de billigste, de er ofte litt dårlige i kvaliteten. Koser meg med netthandling, jeg =)

Nesten ferdig her å! :) må bare få guttungen til å male de, så skal jeg lage drops som jeg legger på hjemmepynta norgesglass :) billige gaver i år, siden økonomien er lik null..

Der sa du noe!! I fjor var jeg så flink siden jeg hadde termin i november...men i år har jeg liksom ikke tenkt over at det var lurt å være ferdig i god tid- men du har jo et poeng!!

Jeg skal som i fjor sy nesten alle julegavene...hehe..får håpe ikke folk blir lei :-P

Men dvs at jeg bør begynne snart..puhhh :-)

her har jeg ikke begynt, og som jeg sa til mine foreldre i går at det blir ikke store gavene fra oss i år til noen.
og det svarte min far på, at det ikke var forventet heller.. 
så nå har vi høstet inn plommer i haug og lass, og kjøpt 60%. med andre ord; vi har laget plommelikør :p he he.. det blir en del av julegavene i år fra oss hvert fall. tenkte å lage karameller eller lignende og pakke inn i fint papir/plastikk og pynte osv! hehe.. jeg går jo hjemme så har jo god tid til slikt :p
ellers blir det ikke mange vi kjøper gaver til i år heldigvis, bare de nærmeste som mine søsken og foreldre, samt samboer og hans familie og sønnen hans:) 
ikke lett å bruke så mye penger på julegaver når man har en haug av ting man selv trenger til et nytt familie medlem! hvert fall når man ikke har nOE fra før!

her skal også julegavene handles før desember. hadde termin 30.desember da jeg venta nr 2 og gjorde det samme den gangen, anbefales virkelig! :)

nettshopping er jo genialt da, blir iallefall nettshopping til alle barna som skal ha julegave.

Ja, det var det där med jul också...
Gott initiativ, seff kan man ju starta nu!:-)

Jag tar gärna emot gavetips! Kul att hämta lite inspiration och få nya idèer!

D blir itj verdens dyreste gava fra oss i år, for vi ska kjøp nytt hus å ny bil no Men, har fått kjøpt endel på salg, så spare litt på d :)

Jeg har kjøpt 7 julegaver til nå :) Godt å være ekstra tidlig dette året så jeg slipper å stresse med dette nær termin og alt utstyret som skal til babyen også rundt juletider.

Har ikke klart å tenkt så langt....bør vel få fingeren ut...tror jeg må strikke noen gaver i år.

Back
Topp