Juleforestilinger

Fru+2

Forumet er livet
Skal dere på noen juleforestilinger med barna i år.?

Vi endte på Pulverheksa og julenissen siden vi fikk rabatt på billettene og den spilles på et sted som ikke har kjempe stor sal og Christian elsker pulverheksa

Vi har vært å sett Putti Plutti Pott i oslo spektrum men det ble for stor sal og vi satt alt for langt bak at Christian fikk med seg noe. Litt synd for det er en veldig koselig fortelling.
Dette var for 2 år siden så har ikke sett denne i år [;)]

Har ikke tenkt så langt faktisk (men det er utrolig hvor tia flyyyyr[&:]). Jeg tror at Amalie kommer til å få være på juleforestilling med barnehagen - så det spørs om vi kommer oss på forestilling på "fritia"[:)]

Har aldri vært på noen juleforestilling vi, men kanskje i år? Johanna var jo på teater i høst da, og så... hva var det igjen? Nei, det har jeg glemt.... hun likte i alle fall teater godt, så det hadde jo vært hyggelig. Må innrømme at jeg ikke engang klarer tanken på putti plutti pott, men det kommer noen andre greier hit tror jeg

Jeg og Mina skal se Pluttipluttiplott sammen med en venninne og sønnen hennes på 3 år. Blir sikkert kjempe koselig[:)]

Vi skal nok også på teater, men har ikke kikket rundt etter hva som finnes enda.. Men siden jeg er i permisjon, så kan vi jo dra på dagtid midt i uka, så vi kan vel velge og vrake i forestillinger..[:D]

kom gjerne med tips![:)]

Pulverheksa og julenissen
Jul i mumidalen
Nøtteknekeren
Reisen til Julestjernen
Jul med gråtass
Jul i Blåfjell
Putti Plutti Pott

Dette er noen av juleforestilingen som går i nærområdet her

Vi skal på gråtass, og så setter folkehoskolen opp blåfjell ute i skogen, så vi skal nok på den også...[;)]

Maja skal på Snekker Andersen med barnehagen. Det gjør de hvert år. Vi vurderer pulverheksa også, men har aldri lest noen av bøkene. men har kjøpt en nå, så da skal vi det.

Vi får se hva vi ender opp med, men jeg har veldig lyst iallefall [:)]
Vet ikke hva som går hvor, men en eller annen plass må det jo stå...
Og så vurderer vi "Disney on ice" på nyåret [:D]
Noen som har vært på det?

ORIGINAL: Nøste77

Vi får se hva vi ender opp med, men jeg har veldig lyst iallefall [:)]
Vet ikke hva som går hvor, men en eller annen plass må det jo stå...
Og så vurderer vi "Disney on ice" på nyåret [:D]
Noen som har vært på det?

Var på Disney on ice i fjor Christian likte det veldig godt var blant annet om kaptain krok og petter pan to store helter. Har selv vært på det nesten hvert enste år når jeg var mindre.
Så kan anbefalle det enste minuss er at det er dyrt der av alt man kan kjøpe.

Back
Topp