juleforbredelser

sif

Elsker forumet
hei jenter. hvordan ligger dere ann?
har dere vært i skogen og hoggd tre,vasket huset, baket 7 slag og kjøp inn alle gavene?[:D]

ehhhhhhh

jeg har bakt kakemenn og serinakaker. skal kjøpe smulteringer og pepperkaker. skal lage delfiakake innen uka er omme.
julegavene er i hus. skal gjøre vanlig rent på fredag. ( tok tak og vegger i slutten av november). jultre tror jeg vi tar med oss på fredag og pynter det på søndag.
alt i alt så er jeg i rute.

ferdi med det som skal ryddes, vaskes, bakes, kjøpes og pyntes.. bortsett fra treet da

jeg har pyntet med nisser å vasket stua(ikke tak) alle julegavene er i boks å på lørdag hogger vi juletreet å pyneter på søndag. Kakene er bakt å snart spist opp, handlet inn så å si alt jeg trenger til jul så gi meg ett par dager til på å vaske så kan jula ringes inn her[:)]

Julegavene er innkjøpt, men ellers så er jeg ikke helt i rute med noe av det andre[8D].  Her må det bakes og vaskes de nærmeste dagene, og så må vi jo få treet i hus[:D].  Smultringer har jeg forressten kjøpt inn.  Er en mann her i distriktet som selger noen utrolig gode smultringer! Må alltid kjøpe et lite lager fra ham når han har fått opp boden sin!!![:D][:D][:D]

Ferdig me alle julegavan.......[:D][:D]

Ikke bakt nåkka!!!! (orke ikkje)!!!!
Mulig det blir bakt ei kaka vesst svigerfar kjem nordover tel nyttår....

Å har pynta me nissa og alt sånt, men orke ikkje ha juletre....
E så masse styr me det nu mett opp i alt hussalg og pakking så eg orke ikkje meir "rot"!!!!

Ska være hos foreldran mine fra lillejulaften til 1.juledag.....
Mamma har bakt det som trengs.. tjihii[:D]
Får lefser av ho...

Ellers ska eg bærre ete en masse go mat.... E nu ikkje så gla i di herrane små kaken.... tjihi[:D]

ikke i rute...
har ikke bakt, ikke vasket, ikke skal vi ha tre så det slipper jeg å pynte, men har hengt opp julegardiner da [:D]
har ikke pakket inn og levert alle gavene, ikke kjøpt alle gavene ennå heller.
har ikke blitt helt ferdig kan man si...

Jeg har hengt opp julegardiner, og lagt på litt røde duker og sånt.. Pyntet litt med julepynt, men ikke nisser og sånt - det får vente til jula er her på ordentlig (lillejulaften)...

Var å henta treet i dag (plastikktre[8D]), vet ikke når jeg skal pynte det.. Lørdag kanskje.. For på søndag drar vi til mamma og pappa og skal være der til andre juledag... Og da pynter vi ekte tre der [:D]

Har ikke bakt noe, men jeg og mamma skal bake i morgen ettermiddag... Vaskinga blir tatt i morgen formiddag...

Julegavene var ferdig innkjøpt for ett par uker siden, og nå har jeg bare 3-4 stykker igjen å pakke inn..

I kveld pyntet jeg ett vindu med sånn rød teip og snøspray..

ikke har jeg bakt, ikke kjøpt juletre og ikke hatt julerengjøringa( men vasker jo flere ganger i uka ellers og[8D])
Er ferdig med alle pakker og skal i løpet av dagen begynne å pakke til vi reiser til Østlandet og mamma og pappa i julen.
Skal bli godt å komme hjem til hun mamma[8D]

Back
Topp