Juleforbredelser

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
I dag holder jeg på å legge opp gardiner, fy for et slit.. Aldri lagt opp gardiner før, og tror det blir siste gang =) Skal bake litt kaker i morgen, hvis orken er tilstede da å =)
Noen fler som er i gang med kake baking og pynting? =)

Så flink du er! :)
Jeg har ikke begynt med noen som helst juleforberedelser enda:( Har ikke kjøpt en eneste gave engang! huff...
Blir nok noen bakedager sammen med guttungen etterhvert i adventstia da :) Det gleder jeg meg til!! :D

Har såvidt begynt å vaske litt, også har vi bakt pepperkaker. Har også ett prosjekt med å legge opp ei gardin, men har ikke kommet lengre enn å klippe av det som var for langt, gjenstår å se om jeg klarer å sy en fin brettekant Er ikke mange julegavene som har kommet i hus enda, må vel ta en runde etterhvert.

Gleder meg til den lille kan være med og bake å sånt.. Alle gavene er i hus her da, men vaskinga utsetter jeg nok et par dager til.. Hehe.. Nettopp flytta fra 40 kvm til 120kvm.. så er ganske mye mer og vaske enn det jeg er vant til..
Får se om kantene mine blir så rette, har 2 katter som bare ELSKA og ødelegge for meg ;) Får ta et bilde i morgen når alle sammen er oppe =)

Back
Topp