Juleforberedelser

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
3 gutter, alle får kalendergaver i desember. Siden jeg alt er godt i gang og bare venter på august lønningen min for og kjøpe noen til så er jeg ferdig med de to eldste da. Og mangler kun 7 til minstemann :D

Godt hva som er i boks før desember.

Så er det bare og begynne på alle julegavene da.

Andre som er i gang?

Har planlagt noen julegaver, men har ikke kjøpt noen.

Kalenderen er jeg i full gang med :)

Wow! Så flink du er! Jeg har begynt å planlegge hva alle skal få hvertfall, men det hadde jo egentlig vært digg å få alt i hus før magen blir for stor. Ifjor ble det mye nettshopping og det blir det nok iår også ;)

Jeg tenker hvert år at jeg skal begynne tidlig å bli ferdig å slipe å stresse i desember og sånn... Blir aldre ferdig før halvveis uti desember uansett!

Akkurat nå er fokuset rettet mot semesterstart, men d hadde vært kjempelurt å starte med julegaver nå, i siste sommerferieukene, for høsten og vinteren blir nok tung nok, med eksamener og fødsel like før jul! ☺️

I år er alle ungene (tanteungen + den kommende storesøster) og den kommende 2 barns pappaen ferdig. De andre voksne får jeg se hva jeg orker.

Håper jeg orker å bake noen julekaker.

Jeg er godt igang med julegavene.
Hadde jeg kunnet. Så hadde jeg bakt julekakene og satt sammen pepperkakehuset allerede.

Eneste jeg sliter med å planlegge er julekjolen.. aner jo ikke hvor stor jeg blir..

Jeg er godt igang med julegavene.
Hadde jeg kunnet. Så hadde jeg bakt julekakene og satt sammen pepperkakehuset allerede.

Eneste jeg sliter med å planlegge er julekjolen.. aner jo ikke hvor stor jeg blir..

Vi får ta joggebuksa :p haha

Så kjekt og høre at det er andre enn meg som er godt i gang :D

Her blir det mest gavekort til folk til jul, ski utstyr til snuppa også må jeg finne på noe til kjæresten :) så minst mulig stress og lettest mulig :p

Får begynne på julegavene i september tenker eg og være ferdig med de før 1 desember :) Blir nok bestilt en del på nett :)

3 gutter, alle får kalendergaver i desember. Siden jeg alt er godt i gang og bare venter på august lønningen min for og kjøpe noen til så er jeg ferdig med de to eldste da. Og mangler kun 7 til minstemann :D

Godt hva som er i boks før desember.

Så er det bare og begynne på alle julegavene da.

Andre som er i gang?
Herregud eg sko ha gjort møje for å ha så møje gjort allerede :o
Men hodet mitt e heilt tomt :s

Hehe, jeg har svart belte i shopping :p
Hadde eg fortsatt bodd i Rogaland, hadde nok eg og hatt det :p
I ene retningen har eg 15 mil til et kjøpesenter og i andre retningen har eg 30 mil. Så shopping e ikkje det eg har drevet med de siste 13 årene :p

Dele kalendertips? Har hatt bondegårddyr da de var små og deler til legohus, latesommat med kassa apparat til jul.. I fjor var det veldig viktig at storebror ikke fikk 'babygaver' ;) pleier å starte i november jeg da.. Men jeg elsker jul og ferien er over så da er det vel bare å drømme seg bort;)

Hadde eg fortsatt bodd i Rogaland, hadde nok eg og hatt det :p
I ene retningen har eg 15 mil til et kjøpesenter og i andre retningen har eg 30 mil. Så shopping e ikkje det eg har drevet med de siste 13 årene :p

Oi det var langt til kjøpesenter ja. Kjipt da :p
Bor 10 min spassertur til Kvadrat jeg så er farlig nær kjøpesenter :p

Dele kalendertips? Har hatt bondegårddyr da de var små og deler til legohus, latesommat med kassa apparat til jul.. I fjor var det veldig viktig at storebror ikke fikk 'babygaver' ;) pleier å starte i november jeg da.. Men jeg elsker jul og ferien er over så da er det vel bare å drømme seg bort;)

Til de to på skolen (09 og 10 modell) blir det noe skrivesaker, gråblyanter, farger, tøffe visker...

Så får de plus plus
Dinosaurer
Småbiler
Playmobil dyr (deler en pakke i 2-3 gaver)
Små lego poser
Kaptein sabeltann figurer (deler de opp i 2 gaver)
Diamanter (skatt kjøpt på ebay)
Pokemon figurer (ebay)
Pokemon baller (ebay)
Pokemon bamse (ebay)
Pokemon tshorte (ebay)

Kvadrat har jeg ikke vært på, på mange herrens år :p
Jeg får nok bare begynne å saumfare eBay :) se om jeg finner noe fornuftig der. Leker og sånt er dødfødt å kjøpe til henne, for hun leker ikke :/

Ikke tenkt på i det hele tatt enda :P :D Burde vel sette igang snart ja.

Takk altså, fikk veldig bra ideer til julekalender nå!!! Må bare bestille kalenderposer til lillesøster på etsy også! Trappen blir full;) hun får ikke gaver i år altså;)

Takk altså, fikk veldig bra ideer til julekalender nå!!! Må bare bestille kalenderposer til lillesøster på etsy også! Trappen blir full;) hun får ikke gaver i år altså;)

Du tror jeg deler linker?
Aldri :p
Joda men ordner det fra pcen i morgen ;)

Back
Topp