Juleforberedelser?

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Hvordan går det med juleforberedelsene? Eller går det i det hele tatt?

Jeg merker at det er litt utfordrende å få gjort noe med en liten baby, hun er ikke så veldig "kjøpesentervennlig" og gråter svært høylytt hvis hun ikke er fornøyd. Jeg er ikke så veldig keen på offentlig amming heller, siden hun er fryktelig nysgjerrig og skal se på alt annet slik at jeg blir sittende der med puppen på vift he he. Jeg får vel legge til at jeg hater shopping, så det er ikke noe stort savn. Mange av julegavene blir nok kjøpt på nett, enkelt og lettvint.

Uansett, jeg har fått begynt såvidt på julegavene, og jeg tror jeg er ferdig med kalendergavene til eldstejenta. Julekortene er i hus, og det er bare å få kjøpt frimerker til dem. Siden vi skal "hjem" til jul, slipper vi unna mesteparten av julebaksten, og det blir nok ingen rundvask heller.

Hvordan er det med dere da, får dere gjort noe? :)

Jeg tar forresten gjerne imot tips til nettbutikker med brukbare julegaver :)

Blakk så får ikke gjort noe enda.egentlig så syns jeg å handle julegaver er blitt ganske kjipt siden jeg må handle for både meg og min samboer med minst en unge med.og så uansett hvor mye jeg prøver å starte tidligere så blir det masse penger i desember. Har lyst til å bare kose meg med baking og juleverksted og sånn men blir veldig lite av det.men er min egen feil som prioriterer å være hjemme mer og jobbe mindre enn omvendt. Så jeg gjør bare det beste ut av det.:) men familie betyr mer enn jobb:)
Hater shopping også..og køøøer..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp