juleforberedelser da jenter

*Tøtta81*

Forumet er livet
Hvordan ligger dere an 6 uker før julaften?
Jeg er som alltid skikkelig juleentusiast. Har igjen 1 gave som skal utav huset, 2 til emma og 1 til mariell. Så skal jeg ta med mariell å kjøpe en gave til pappan. Har til å med pakke inn nesten alle sammen[;)]
Julekortene er bestillt, julekjolene er kjøpt, til å med til meg selv.
Har vasket litt, eller gubben har også vasket litt, i dag tok jeg for meg lekstuen, kastet masse, satt unna noe som de er for store til, vasket vindu, listverk og støvsuget. Så oppe i 3 etg er det litt vasking igjen samt badet , og selvfølgelig skift på sengen til jentene osv.
Ellers så er det igjen en del i hovedetg, selv om gubben har tatt en del av vinduene. Skal sette han til å vaske lister neste uke så skal jeg ta resterende vinduer. Vi har fått ryddet hele huset for skrot, tror jeg iallefall, så er mest denne vaskigen igjen å den SKAL være ferdig til emmas 2 årsdag 5.des.
Elllers så skal jeg begynne med baking snart, pepperkakene og colakjeksene skal være ferdig til den 5. Resten tar jeg litt etterhvert som jeg har tid.
Gledeeeer meg til jul

Å endelig har jeg fått kjøpt meg en adventstjerne 100 cm i dia, gleder meg til å få den opp sammen med all den andre pynten min[:D]

Herlighet så effektiv du er da!
Jeg har ikke begynt i det hele tatt!
Jeg jobber dagen lang, gjerne fra tidlig om morgenen til seint på kvelden.
Må det for å få fikset bilen (skal ut med 15000,- nå snart).

Jula kommer når den kommer.
Jeg ordner til litt, men jeg er nok allerede på etterskudd.
Vi får se etterhvert.

Er ikkje så langt unna med alle julegavene,har ungene igjen og våre foreldre[:)]
har vaskt vinduer og tak i stue og kjøkken,ryddet romene til ungene og nedre del av huset..
Gleder meg masse til å begynn eå pynte til jul [:)][:)][:)]
Har litt igjen ennda,med vask og div...

Oida, har bare såvidt begynt å planlegge her. Eller.. har fått opp julegardiner da, men det er fordi jeg aldri fant de gamle kjøkkengardinene mine etter jula ifjor og har vært uten gardiner siden januar [8D] Fant ut for ett par uker siden at jeg like gjerne kunne henge opp julegardinene igjen [8D][8D][:D][:D]

Har ikke starta en gang! [;)]
Tipper jeg ikke kommer igang før midt i Des ... Bursdagen til snuppa først, tenker jeg [:D]

Godt jobba! [:)] Det som allerede er utført, er godt utført!

Vi holder på å flytte inn i nytt hus så her er det generelt baaaare kaos (i to hus)
Men, jeg ser veldig frem til desember, jeg har bl.a som mål å kose meg i førjulstiden og nyte tilværelsen i det nye huset fra a-å. [:D] ...Elles kan jeg føye på at jeg har forberedt advendskalenderen godt (aktivitetskalender + sing song), bestilt julestømpe, kjøp noe julepynt og en del julegaver.

Tenker at jeg er i en travel tid akkurat nå med studiet, jobb, praksis, nytt hus, barn og mann - men, at førjulstiden (og julen) er BARE VÅR! Gleeeeeder meg så utrolig mye til jul jeg også!

Huffda....Bare 6 uker igjen ja....Har begynt med julegaver,men det er også alt [8D]
Men stresser ikke med det. Det jeg ikke får gjort får jeg ikke gjort. Julaften kommer uansett [:D]

joda er vel sirca likt som deg, julekort venter vi på , nesten alle pakkene er klare uten om de gubben får handle til sine foreldre, kjøpte pepperkake deig i dag for her kan vi ikke bake ...og noe julevask blir det nå ikke her i hus .....har kjøpt inn kalendere til unge .driver planlegge barnehage julefeiring for hver sin fest til barnehage klassen til lona og moritz, ...så godt i gang ...

[&:]

ikke gjort noenting enda, men tenkt litt. Har ufattelig mye å få kjøpt inn, siden vi skal feire jula her og ha besøk - skjønner ikke når _det_ skal skje... Heldigvis er det litt tid igjen, men tida går fort fram mot jul nå!

Så jeg kjenner jeg blir litt stressa når jeg tenker på alt som må gjøres [&:]

Men når det er sagt: Jeg GLEDER meg til jul!! [:)]

Har kjøpt julegardiner!! ;)

Back
Topp