Julefilm

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Noen som kan anbefale gode julefilmer? Skikkelig koselige altså :D

The Holiday og Love Actually er vel obligatoriske her? Og i en alder av nesten 30 så synes jeg fortsatt Grinchen er koselig!

Og selvfølgelig Tre Nøtter Til Askepott. Og Rock'n'Roll Wolf (Med Grimm og Gru). Love Actually. The Grinch. Alene hjemme.

For min del hører også A Nightmare before Christmas og Edward Scissorhands julen til.. Men kanskje mest for Tim Burton-geeks som meg. [emoji16]

Alene hjemme 1 og 2, The Holiday, Love Actually, Tre Nøtter Til Askepott, Arthur Christmas, Gubben og Katten Tidenes Jul, A Nightmare before Christmas, Polarekspressen, Reisen til Julestjernen, Narnia , Grinchen og ‘alt’ av Disney som handler om jul :D:santa

Jeg burde kanskje presisert at jeg var litt på utkikk etter skikkelige romantiske filmer da, ikke barnefilmer :p Men mange av de nevnte er jo det da, skjønner at jeg må se love actually i hvert fall :p

Jeg burde kanskje presisert at jeg var litt på utkikk etter skikkelige romantiske filmer da, ikke barnefilmer :p Men mange av de nevnte er jo det da, skjønner at jeg må se love actually i hvert fall :p
The holiday , new years eve, a christmas prince

Back
Topp