Juleferie??

Klesklypa

Gift med forumet
kor lang juleferie skal gullene dokkes ha??
har dokke fri i romjula eller må dokke jobbe??
Er jo egentlig ganske kort jul i år for de som må jobbe alt som ikkje er helligdager..

Mi får fri heile romjula, For eg er sjukemeldt og mannen har fått fri:) også har de planleggingsdag 3 januar. så ho begynner ikkje før 4 januar igjen.

Men eg er litt usikker på når eg skal ta ho ut før jul.
de har juleavslutning i morra (tirsdag) er da skolene slutter her før jul.
Men ho må nok gå noken dager lenger. mannen jobber t.o .m full dag lillejulafta og eg klarer ikkje gå uten krykker no. så det sier seg jo sjølv at å løpe etter å passe ei vilter lita jente er utfordrande :)
men eg ville jo helst at ho skulle hatt fri lillejulafta da...
 
Julie har nok siste dagen sin i morgen hun også. Resten av dagene skal vi kose oss hjemme med å lage julepynt, bake litt og ordne litt til jula :o)
Når det kommer til fri i romjula er jeg ikke sikker på hvordan det blir, men det blir nok til at hun er hjemme hele uken tenker jeg :) Tenkte å ta henne med til familien min og besøke de! :)

 
Barnehagen jeg jobber i har stengt i jula, så jeg har fri og da har og lillemann fri:) Han skal ha siste dag i barnehagen på torsdag og så blir første dag igjen tirsdag 3. januar :)
 
jobber t.o.m lillejulaften. I romjulen har jeg fått fri så da har også Oliver fri fra bhg :-)
håper på snø så vi kan leke ute :-D
 
Snuppa har siste skoledag i overimorgen. Bhagen til gullet er åpen i romjulen og takk og lov for det...

Han skal i barnehagen hver dag (utenom de røde dagene selvfølgelig...), ettersom jeg jobber netter i hele romjulen og mannebeinet jobber dagtid. Ergo vi har ikke noe valg...
 
Jeg og Emilie skal ha fri fra lille julafta frem til 3.januar  Sambo jobber lillejulafta men har fri frem til 2.januar. Blir kjempe koselig å være hjemme alle sammen! Gleder meg! 
 
Gubben dro på jobb i dag, og kommer ikke tilbake før tidligst 4. januar, så da må snuppa pent være med i barnehagen når jeg jobber 4. juledag:) Men det blir bare koselig, veldig stas både å jobbe og gå i barnehagen i jula, lite barn og ekstra masse kos<3
 
Vi har begge siste dag i morgen :) kjenner det blir godt ja! Så har vi fri hele romjula til 3. Januar
 
Sander tok juleferie i dag og har vi fri til 3. januar, hans bhg har planleggingsdag 2. januar. Eg har og juleferie fra i dag av. Veldig deilig. 
 
Vi har heldigvis fri så Ylva har dag nr 2 med fri og skal ikke tilbake før uti januar en gang
 
Back
Topp