JULEFERIE!!!

Frk_superglad85

Glad i forumet
Ja da jente har juleroa senka sæ over min sin lille familie... [:D][:D][:D] Kom fram t bestemor og bestefar i natt kl halv 3, å herregud så godt [:D][:D][:D][:D] Iallefall etter ett og et halvt døgn på hurtigruta m to stk VEEEELDIG spente unga[8D] Ariana kom tellogme i går ettermiddag å sa t mæ : "mamma! Nu e æ SKITA LEI" hihihihi [:D] Sambo sa i dag at han va så avslappa at han va svimmel [8D] hihi... Lillegutt har og funne roa å søv som han gjor før dåpen og alt stresse rundt d[:D][:D] 

Smurfina mi e forn på aleinatur ilage tanta si og mormora si, så nu har æ bære en unge... [:-] litt rart... mn litt godt førr oss begge trur æ [;)]

Så nu ska vi bære kose oss, handle siste rest av julegava og planlegge 3 års feiringa m familien her [:D]  E så godt m JULEFERIE!!! Iallefall hos ho besta <3 <3 <3 <3

Håpe alle har ei like rolig å fredfull jul framom sæ [:D]

Høres utrolig deilig ut! Her har jeg og snuppa reist hjem til mine foreldre og kjenner at det er litt godt å være hjemme og ha litt barnevakt [:D] Sambo er på kurs hele denne uken, så vi hadde blitt alene likevel, så da er det bedre å være her (selv om jeg savner sambo..). Han kommer oppover om en uke, så det blir litt lenge fra hverandre.

E super digg å være "heim"[:D] Kan hende sambo ska ut på sjøen nu i jula... [&o] mn d e nu bære sånn d e når mann e ilage en som e sjømann... [8D] Så skjønne dn m å være lenge borte ifra kverandre ja...

Back
Topp