Juleferie i varmen, hvor?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
Ser utvtil at vi tar juleferien i varmere strøk i år,men hvor? Var i thailand i okt/nov i fjord,så har litt lyst til noe annet enn asia,og til en kortere flytur.. Max 4-5 timer hver vei

MammaKarri82 skrev:
Gran Canaria da?:)

Takk for tips,men vil ha noe litt mindre fullt av nordmenn og kjøttkaker ;) vi er nok ikke sydenturister som ligger på stranda, mer rundt og farte,og med basseng i hagen/nærheten, som er barnevennlig.

ohBaby! skrev:

MammaKarri82 skrev:

Takk for tips,men vil ha noe litt mindre fullt av nordmenn og kjøttkaker ;) vi er nok ikke sydenturister som ligger på stranda, mer rundt og farte,og med basseng i hagen/nærheten, som er barnevennlig.

Ja det er vel kanskje LITT mange normenn der ja:P Jeg eier ikke geografisk sans, så jeg kommer ikke på noe annet...:)

MammaKarri82 skrev:

ohBaby! skrev:

MammaKarri82 skrev:

Ja det er vel kanskje LITT mange normenn der ja:P Jeg eier ikke geografisk sans, så jeg kommer ikke på noe annet...:)

Samme her! Hihi. Ser litt på forskjellig nå,men alt som ser fantastisk ut er såååå lang flytur...

Hvis du ikke vil ha så lang flytur er det vel enten Gran Canaria eller Egypt jeg kommer på som er et greit alternativ.. :)

LittleMonkey skrev:
Egypt - Luxor :) Vurderer det selv, eller en uke med nilencruise og så en uke i Luxor.. Får se :)

Ja,er nesten egypt som står igjen, bare litt skeptisk til om det kan være urolig. Vi må allefall bestemme oss snart,før prisrne skyter i været,og det blir utsolgt. Asia som frister mest.. Men ikke 2-4 døgn på reise tilsammen. Skal se vi ender opp med regfull rogalandsjul....

MammaMia98 skrev:
Seychellene ;-)

Sjekker det ut nå! Lang flytur?

35timers reisetid dit utgår,hehe kan ikke bruke 3-4 døgn på reise desverre

Vi feiret jul og nyttår på Madeira for noen år siden. Der er det ikke så mye strender, men det er en veldig vakker øy. Siden det ikke er så langt sør, så kan man være uheldig med været, men i hadde norsk sommertemperatur hver dag. Badet i basseng og i havet. Deilig.

ohBaby! skrev:

MammaMia98 skrev:
Seychellene ;-)

ca samme som Canariøyene, men langt fra så turistifisert ;-)

MammaMia98 skrev:

ohBaby! skrev:

MammaMia98 skrev:
Seychellene ;-)

Aaah,feil seyc jeg fant da? Var 35 timers reise,med flere mlm landinger

ohBaby! skrev:

MammaMia98 skrev:

ohBaby! skrev:

MammaMia98 skrev:
Seychellene ;-)

Ligger rett ut i atlanter'n rett ut for portugal....

ohBaby! skrev:

MammaMia98 skrev:

ohBaby! skrev:

MammaMia98 skrev:
Seychellene ;-)

Ligger rett ut i atlanter'n rett ut for portugal....

Nå ble jeg nysgjerrig? Har du noe info :) ? Finner ikke noen andre seychellene enn de utenfor kysten av somalia jeg :s

gizmo skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig? Har du noe info :) ? Finner ikke noen andre seychellene enn de utenfor kysten av somalia jeg :s

Hehe,samme her!,, Kanskje du mener ett annet sted?

Vi skal til vestkysten av florida. Er vel ca 12 timers tur inkl. mellomlanding. Har vært i Egypt, og vil absolutt ikke anbefale det. Er faktisk det verste stedet jeg noen gang har vært. Bare sand og søppel der, satt litt på pissen..

Back
Topp