julefeiring

teba

Gift med forumet
hvordan tilbringer dere jueldagen og kvelden...tenker på om dere er for dere selv med barna/heime og skaper eigne tradisjoner eller er dere hos noen i familien? Svigerfar døde i høst, og svigermor vil vere aleine seier ho,men vi syns det galsskap å ver aleine på julekvelden...spesielt når ho har 4 avleggarer med familie som meir enn gjerne vil ha ho på besøk eller kan kome til ho...

Vi er hos svigersene iår. I neste år blir det sammen med min familie, tror ikke vi kommer til å starte vår egen jul - blir nok heller til at vi er hjemme hos mødrene våre så lenge de takler det hvertfall. Så får vi "ungene" heller ta over etter hvert [:)]

ORIGINAL: teba
Svigerfar døde i høst, og svigermor vil vere aleine seier ho,men vi syns det galsskap å ver aleine på julekvelden...spesielt når ho har 4 avleggarer med familie som meir enn gjerne vil ha ho på besøk eller kan kome til ho...

Tror vi ville ha ordnet det sånn at vi feiret sammen med henne uansett. Hun kan vel komme hjemme til dere eller noe. Kjør og hent henne og dra henne med dere. Hun vil nok sette pris på det når det kommer til stykket. [;)]

vi skal ha julegrøt på formiddagen hjemme hos oss, å se askepott å sånne ting.. da kommer alle søskenbarna mine med barn og kjærester.. (blir ca. 20-25 stk). På kvelden feirer vi sammen ho mamman min og søskene mine hjemme hos dem.. blir nok slik vertfall 2 år til, så får vi se hva vi gjør når den lille blir større! [:)]

Vi skal ha julefrokost hos svigers, så er vi hos mamma og pappa på kvelden. Funker veldig bra. [:)] Kjæresten min har veldig lyst til å starte ny tradisjon, med at vi er hjemme hos oss. Jeg er mer familiekjær og ønsker å være hos mamma og pappa. Men vi får se, kanskje ser jeg anderledes på det den dagen vi er flere enn tre. [:D]

Back
Topp