Juledessert

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Noen som har tips til juldessert?
Vi skal ha ribbe, medisterkaker og pølser.
i fjor hadde vi karamellpudding, men det har jeg ikke tid til i år. Vi vil ikke ha den radisjonelle riskremen :)
 
Iskake, multekrem, bær med krem, sjokoladefondant
 
Vi hadde alltid sitronfromasj eller is når jeg var liten. I år tenker jeg at det blir panna cotta, svigers lager nok riskrem med det spiser ikke jeg og vi syns det blir for mye sukker for vår lille på 2 år.
 
Noen som har tips til juldessert?
Vi skal ha ribbe, medisterkaker og pølser.
i fjor hadde vi karamellpudding, men det har jeg ikke tid til i år. Vi vil ikke ha den radisjonelle riskremen :)

Hjemmelaget kryddergele (laget av saft fra appelsiner, klementiner og grapefrukt, krydret med kanel) med råkrem på. Sinnsykt digg :love7
 
Vi har hatt fruktsalat noen ganger og det har vært friskt og godt etter en tung ribbe middag
 
Det hørtes nydelig ut!

Er det! Og det som nesten gjør den mer fantastisk er at vi spiser det kun en gang i året, og vi får bare en porsjon hver.
Om jeg orket så ville jeg ha laget det hver dag i flere uker :happy:
 
Er det! Og det som nesten gjør den mer fantastisk er at vi spiser det kun en gang i året, og vi får bare en porsjon hver.
Om jeg orket så ville jeg ha laget det hver dag i flere uker :happy:
Har du noen oppskrift? tror det må bli noe sånt, eller sitronfromasj
 
Vi har fruktgelé med frisk frukt, og karamellpudding eller sjokolademousse :happy: Så kaffe og kake senere under gaveåpningen :)
 
Back
Topp