Julebukk

Vintergullnr2

Elsker forumet
Hvor mange her som brukte å gå julebukk når de var mindre????

Det var høydepunktet på nyttårsaften når jeg var yngre. Uansett hvilket vær det var, så SKULLE jeg ut å gå å sikre meg snop [:D] 
Husker ene året, så fikk jeg over 100 kjærligheter/klubber [:D] + mye annet snop [:D] 
I år skal jeg feire nyttårsaften hjemme i Bergen, så da ¨får jeg se nyttårsbukker igjen. Har feiret de siste årene i nord og her går de jo ikke sånt [:'(] 

Vi gikk masse julebukk da jeg var liten!
Bodde i et strøk med masse rekkehus, så det var mye godt å kose seg med da vi var ferdige.
Håper det kommer noen hit i år!

Vi gikk ikke julebukk, men no som kalles julanders.. [;)] D e vel i begynnelsen av desember tror æ?! [8|]

Da jeg var liten bodde vi i oslo, og da gikk vi julebukk i romjula, men her i bergen går vi nyttårsbukk [:)] husker vi var veldig skuffet da vi flyttet hit at vi bare kunne gå rundt og samle snop kun en dag, i stedet for hele romjula [8D]

brukte å gå julebukk hvert år når jeg var liten... å hvert år er det nye unger som er å går... å i tillegg så bruker enkelte voksne å være å gå julebukk med en kopp i hånda senere på kvelden,,,å de går kun til de husene som de vet at det er drikkevarer å få.... hehe.. etter sååå mange år,så har jeg enda ikke klart å finne ut hvem det er..

ORIGINAL: bonpia

brukte å gå julebukk hvert år når jeg var liten... å hvert år er det nye unger som er å går... å i tillegg så bruker enkelte voksne å være å gå julebukk med en kopp i hånda senere på kvelden,,,å de går kun til de husene som de vet at det er drikkevarer å få.... hehe.. etter sååå mange år,så har jeg enda ikke klart å finne ut hvem det er..

hehe - her går også de voksne ølbukk sent om kvelden!! [:D] kjempemorsomt å høre de synge!! hehe [:D] Men de går jo bare til folk de kjenner da! [:)]

hehe,sist jeg var hjemme og de kom så var de ganske så bedugget,de pratet ikke men det stinket alt fra a-å innen alkoholens verden... hihi... jeg sjenket de en stooooor kopp med 60%,så jeg lurer på om de kom seg langt med det..
ORIGINAL: tonje07

ORIGINAL: bonpia

hehe - her går også de voksne ølbukk sent om kvelden!! [:D] kjempemorsomt å høre de synge!! hehe [:D] Men de går jo bare til folk de kjenner da! [:)]

Back
Topp