Julebrussaft

Hvilken julebrussaft er best?

  • Zeroh! brun julebrussaft

    Votes: 1 9,1%
  • Zeroh! rød julebrussaft

    Votes: 3 27,3%
  • Fun Light rød julebrussaft

    Votes: 7 63,6%

  • Antall som har svart
    11

nkrstn

Elsker forumet
Sommerfuglene
Oktoberlykke 2019
Snøkrystallene2021❄️
En liten «uhøytidelig» avstemming her altså:p

Før jeg drar på Fun Light-jakt i morgen, hvilken julebrussaft er best?:D
 
Jeg har kun prøvd de to røde og de er skikkelig vonde. Finnes det en brun julebrussaft også? Jeg elsker brun julebrus!
 
Jeg har tre flasker stående uåpnet.

Fun light. Den er rød.
Og de to fra zeroh, en rød og en brun.

Lurer litt på når vi skal teste dem. Lokal kiwi har enda alle tre til salgs, men minst av fun.

Eldste har smakt fun hos mine foreldre og likte den ifølge det jeg har hørt.
 
Må ærlig innrømme at jeg ble skuffa. Mannen var fornøyd, men den brune smakte champagnebrus, ikke som jeg hadde forventet i det hele tatt :(
 
Har bare smakt den fra fun, liker den veldig godt!
 
Har ikke fått tak i mer enn en type enda… den brune smaker greit men muligens det er champagne smak og ikke julebrus er ikke sikker
 
Må ærlig innrømme at jeg ble skuffa. Mannen var fornøyd, men den brune smakte champagnebrus, ikke som jeg hadde forventet i det hele tatt :(
Nei, det ble ikke helt det samme uten kullsyren! Litt tam:(
 
Har rød zeroh og fun, men foreløpig bare smakt på zeroh. Den var ikke god. Klissen og kunstig. Spent på fun sin :D
 
Nå har jeg smakt på alle tre, men syns ingen var spesielt gode jeg:sorry:
 
Glemte å skrive at jeg har blandet den med kullsyrevann! Aner ikke hvordan den hadde vært uten. Antakelig langt mindre brus-aktig:p
 
Tenker vi skal ha en prøve-smak, både med og uten boblevann (har da sånn kullsyre - maskin stående et sted, ikke vært i bruk siden det ble priskrig på Pepsi, da ble det brått mye dyrere å lage den selv. Men myyyyyye mer pant som samler seg opp)

Bare ikke blir til at vi har gjort det enda.
 
Back
Topp