Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Er min favoritt brus og jeg angrer på at jeg ikke hamstrer hvert år
I 1 uke nå har jeg sett at flere har lagt ut snapper og bilder på Instagram og Facebook med julebrus og alle jeg har spurt har sagt at de har kjøpt på Rema 1000. Jeg ble driiiiiit glad da jeg hørte dette og løp (gikk rolig fordi jeg har bekkenløsning
) til Rema 1000 som er ca 400 meter fra oss.
Der ble jeg møtt med ræva service, ble ledd av, fikk hevede øyenbryn og en frekk kommentar som respons da jeg spurte om de hadde fått inn julebrus. Jeg dro hjem skuffet og lei meg og hormonell.
Jeg så flere legge ut bilder av julebrus og sendte så svigerinnen min til rema på tirsdag og hun ble møtt med samme holdningen av en annen ansatt.
Jeg sendte klagebrev til Rema 1000 kontoret og de videresendte denne til kjøpmannen i den aktuelle Rema butikken og han svarte med at han gjerne ville komme på døra med julebrus til meg for å si unnskyld
Han hadde tatt over butikken den 3. Oktober og skulle ha møte med de ansatte nå på søndag og da skulle han ta opp denne situasjonen. Han ville at jeg skulle si ifra om det var noe mer han kunne gjøre for meg
Herregud så glad jeg ble, tårene rant da jeg fikk mailen (for 15 min siden på toget blant mange folk
hahaha). Jeg får julebrus, levert på døra, gratis
Woho!!
Der ble jeg møtt med ræva service, ble ledd av, fikk hevede øyenbryn og en frekk kommentar som respons da jeg spurte om de hadde fått inn julebrus. Jeg dro hjem skuffet og lei meg og hormonell.
Jeg så flere legge ut bilder av julebrus og sendte så svigerinnen min til rema på tirsdag og hun ble møtt med samme holdningen av en annen ansatt.
Jeg sendte klagebrev til Rema 1000 kontoret og de videresendte denne til kjøpmannen i den aktuelle Rema butikken og han svarte med at han gjerne ville komme på døra med julebrus til meg for å si unnskyld
Herregud så glad jeg ble, tårene rant da jeg fikk mailen (for 15 min siden på toget blant mange folk

Godt skrevet og for en lykkelig slutt