JULEBRUS!!!

Rosa termos

Elsker forumet
Jeg MÅ ha julebrus... jeg blir gal! Jeg har ikke bare lyst på, jeg bare MÅ ha det.. :/ Noen andre med cravings?? :)

ja, hadde helt hekta på den brune julebrusen i starten. Måtte jo slutte med pepsi max og da ble det julebrus:) Nå i det siste så har jeg derimot ikke hatt noe lyst på julebrus, bare sitron iste:D hehe Og av andre ting er det sånne spontane greier. Plutselig får jeg sykt lyst på grøt og i sta fikk jeg kjempelyst på kjøttkaker, så da blir det kjøttkaker til middag:D

Rart det her altså, hvordan kroppen er skrudd sammen.. :P Blir spennende å se hva mer jeg får lyst på etter hvert :P

Jeg fikk akutt lyst på brunost her om dagen... og endte opp med å maule ganske mange skiver.. Og i går hadde jeg så lyst på kokt skinke at jeg holdt på å krepere.. men endte opp med ostesmørbrød uten skinke i stedet, fordi jeg ikke gadd kjøre ut og kjøpe, og heller ikke klarte å få mannen til å gjøre det ;)
I dag fikk jeg totalakutt hårangst, og kjente at jeg bare MÅTTE bestille time til hårklipp, hehe.. men tror nok ikke akkurat det har noe med graviditeten å gjøre :P

Back
Topp