Julebord

MissSE

Elsker forumet
Skal på julebord i morgen, har bestemt meg for å gå, for vi skal legge ned bedriften jeg jobber i og det blir siste festen samlet. Men bare sjefen og en til vet at jeg er gravid, og vil ikke fortelle det ennå. Noen råd om å holde det sjult? [8D] Jeg er ikke avholds til vanlig så... og ikke så mangen har fått med seg at jeg har sluttet å røyke.

si som jeg sa at legen syntes du hadde en forstørret skjoldbrukskjertel og at du har fått forbud mot alkohyler og røyk frem til ultralyd av halsen om to uker.haha.alle gikk fem på,fikk ikke et eneste spørsmål;)

Søstra mi hadde alkoholfri vin på ei vanlig vinflaske....[;)] Om du drikke vin da [:-][:)]

Du kan jo også gå å drasse på en tom ølboks hele kvelden, ingen som merker det:-)
En annen slager er at du går på pencilin og derfor ikke kan drikke alkohol.

Ha en fin kveld på julebord, og kos deg med mye god mat:-)

Jeg drakk alkoholfri vin og alkoholfrie drinker på vårt julebord. Ingen som merka noe som helst. De hørte til og med ikke etter da jeg bestillte det. Men venninna mi som satt ved siden av å drakk brus fordi hun skulle jobbe dagen etter, fikk spørsmål om hun var gravid. Var ganske vittig i grunn.

skal på julebord på mandag.. og jeg tror jeg bare skal være ærlig[8|] er så dårli på å lyge uansett..

men flere bra enger opp her da[;)]

Skal på julebord nå i helgen, sammen med jobben til sambo...
Han avslørte at jeg var gravid veldig tidlig, så de fleste vet det. Men det flaueste er at vi skal på SPA og jeg har fått stor mage:S

si at du har litt høye leverprøver så du må holde deg borte fra alkohol frem til neste blodprøve [:D]
Den funker som bare det.
Og visst de spør hva som er galt sier du bare nei det er det vi prøver å finne ut av :)

ORIGINAL: rufsetufsa

Søstra mi hadde alkoholfri vin på ei vanlig vinflaske....[;)] Om du drikke vin da [:-][:)]

Men den smaker pyyyton da... [:'(] Ihvertfall de jeg prøvde fra polet.

De vinene jeg har smakt på som er alkoholfrie på polet smaker også skikkelig dritt, men har kjøpt noen på polet i sverige. De er ganske så mye bedre, så jeg har handla inn til julebord og fester :-)

Takk for alle råd. Det gikk veldig fint i går, jeg fikk sjenket opp i et glass vin før jeg fikk sukk for meg, så jeg gikk no bare rundt med det, og så fikk eg en alkoholfri drink, ingen som merket noe. De trodde vel jeg fyllte på glasset hele tiden... [:)]

I kveld skal jeg på byn, mem det er med gode venner, så da blir det nok fortalt!!

Back
Topp