Julebord

Camma

Elsker forumet
Jeg har vært litt deppa i det siste, fordi jeg har følt sånn behov for å komme meg ut litt uten barn. Cecilia tar jo ikke flaske, så det har ikke vært mulig. Sambo jobber veldig mye, spiller i band og har en del ting han holder på med på fritiden, så jeg er mye alene med barna. I går skulle jeg på julebord med jobben og hadde så utrolig lyst til å gå, men når tiden nærmet seg og vi ikke kom noen vei med flaska skjønte jeg at det ble håpløst. Men så tok jeg meg en liten tur etter at hun hadde sovnet. Var borte 1 1/2 time, før sambo ringte etter meg. Det var bare så utolig deilig. Drakk en øl og koste meg veldig! det var ikke mer som skulle til, så nå er jeg i mye bedre humør[:)][:)]

Så godt for deg å komme deg litt ut!! Det hjelper mye. Har det litt som deg for tiden, bare ikke så ille, for samboer er mye å skrur på bilen sin. Jeg blir da sittende her kveld ut og kveld inn og kjede meg.... Så her om dagen sa jeg: I kveld er han din, for jeg tar meg noen timer fri. Jeg dro å så på håndballtrening og koste meg med gamlelaget mitt (som jeg skal begynne på igjen etterhvert). Det gjorde GODT!! Jeg synes det er synd når ikke Cecilia tar flaske, for det gjør tiden for deg alene så kort!! Håper hun tar den snart[;)]

Man trenger komme seg litt ut ja! skal ut ikveld jeg da. Første gang siden Sebastian ble født faktisk! gjett om jeg gleder meg!!!

Dumt at jenta di ikke vil ta flaske da. sikkert kjempefrustrerende for dere.
Håper det kommer seg!*krysse fingra*

*klemme*

Hei kjære deg [:)] Vet akkurat hvordan du har det... Her har vi også trøbbel med flaska! Jeg var på julebord forrige helg jeg og det var så deilig å komme seg bort noen timer alene! Da hadde mannen min gitt Oliver litt drikke fra tutekopp da han våknet på natta, og det gikk så fint [:)] 

Man trenger å komme seg bort litt av og til, trenger ikke være mange timene heller!
Har mange ganger misunt de som tar flaske, skal ikke legge skjul på det....

Bra du fikk kost deg noen timer da!!![:)]Håper hun tar flaska neste gang du skal ut,så du får hele kvelden
på deg!!![;)]

uff så kjedelig at henne ikke tar flaske da!!
Men godt du kunne komme deg ut en liten tur[:)] det hjelper på humøret det!!!
får håpe det går bedre å bedre, kankje tutekopp er tingen...

Så deili!!!

Sånt trenger vi... I dag fikk vi fiksa barnevakt til den 29. desember og jeg gleder meg så ufatteli masse, og dte gikk opp for meg at vi skal sørover om allerede 1 uke... DEILI!!!

Takk for støttende ord jenter! Ja, det skal ikke så mye til! Man må unne seg litt tid uten barn. Kanskje jeg skal prøve tutekopp. Kan jo hende det er en suksess. Vi må iallefall fortsette å øve, for jeg kunne tenke meg å være borte en hel kveld etterhvert.
Så bra dere har fått ordnet barnevakt Pastella. Det blir sikkert kjempe bra[:)]

Back
Topp