Julebord

løve78

Forumet er livet
Skal vi ha julebord for oss her i desemberklubben eller? hadde vært koselig med en førjulstur på byn el.....altså uten bebiser...

Jeg er med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Andre som har lyst til å være med meg på julebord? Mannen min blir nemlig bedt på utallige julebord vært år, men alltid uten følge (er ihvertfall det han sier[8|][:D]) og siden jeg er lærer på en bitteliten skole så er det ikke akkurat noe kjempejulebord å snakke om der heller....så i år skal jeg lage eget.....og da håper jeg jo at jeg ikke blir alene.......[8|]

ORIGINAL: !lykkepillen©

Jah!! Vi tar det på Åndalsnes!!
Dit går det tog, og det koster 199kr pr vei!! togstasjonen ligger bare et par minutters gange til flere potensielle julebordplasser!![:D]

Tror faktisk jeg har vært der en gang....hvis ikke det er flere Andalsnes i norge da...?

ORIGINAL: løve78

Dit går det tog, og det koster 199kr pr vei!! togstasjonen ligger bare et par minutters gange til flere potensielle julebordplasser!![:D]

Tror faktisk jeg har vært der en gang....hvis ikke det er flere Andalsnes i norge da...?

Er bare ett Åndalsnes i norge ja![:D]

Synes å huske det var veldig øde der jeg.....vi punkterte sent på kvelden, og jeg husker vel egentlig bare en bensinstasjon....[8|]

Jeg er med Snuppa!!!!!

ORIGINAL: **mam**

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Jeg stemmer helt klart for julebord[:D][:D]
*spørs bare hvor det blir[;)][:)]*

Jeg stemmer jo helt klart for julebord i nærheten av Oslo.......Lykkepillen nevner jo Åndalsnes som et alternativ.....men...[8|]

ORIGINAL: Sylta

Jeg er med Snuppa!!!!!

frivillig eller.....????[:D]

Er bare ett Åndalsnes i norge ja![:D]

Synes å huske det var veldig øde der jeg.....vi punkterte sent på kvelden, og jeg husker vel egentlig bare en bensinstasjon....[8|]

Her er maaaaaaaange bensinstasjoner.. Faktisk 4 stk!!![:D]

Googla akkurat på Åndalsnes....er ikke der vi punkterte...ligger på vestlandet jo...hvorfor har jeg vært der da tro....[8|]

ORIGINAL: Sylta

Jeg er med Snuppa!!!!!

frivillig eller.....????[:D]

Nei selvfølgelig ikke [:D]

Er jo greit å bestemme vårs snart hvis vi skal ha det ute noe sted...det blir jo så fort fullbooka på alle restauranter i den perioden...

ORIGINAL: Toyah

Jeg er med. Stemmer for wallmanns salonger og da må vi nok bestille snart

Det var et lurt forslag....! Vi får ta en påmeldingsfrist.....og en dato vi skal ha det..

Mitt forslag er at siden de fleste av oss her har desemberbarn og sikkert nok av ting å gjøre i desember er at vi tar det siste helgen i november...vet ikke hva dere andre synes om det jeg?

ORIGINAL: åsså jeg da!

DET HADDE VÆRT MORO!!!!
MEN .....siste helgen i november blir jo bursdagen til siena til iqra.......så hun er muligens litt opptatt[:D]

men oslo blir for far away for meg uansett...og regner ikke med noen gidder komme til florø(selv om det hadde vært kos) så jeg stemmer på bergen som ett seriøst forslag, da må jeg riktignok busse/bile/fly eller båt, men er mer egna for min del[:D]
bare 20-30min med fly fra oslo!!!![:D]

Hmm...da får vi kanskje satse på helga før det igjen da....må jo få med oss flest mulig..

ORIGINAL: Gaupen

ORIGINAL: Toyah

Jeg er med. Stemmer for wallmanns salonger og da må vi nok bestille snart

Det var et lurt forslag....! Vi får ta en påmeldingsfrist.....og en dato vi skal ha det..

Mitt forslag er at siden de fleste av oss her har desemberbarn og sikkert nok av ting å gjøre i desember er at vi tar det siste helgen i november...vet ikke hva dere andre synes om det jeg?

Supert forslag toyah :D
Eg blir med så klart :D
(wallmanns er nabo`n min hehe [:D])

Da er nachspielet sikret dere![:D]

ÅÅh jeg har også lyst til å bli med[:D] Kanskje jeg skal ta meg en tur til fredrikstad når den tid kommer?!?`hmm[:)]

Dytter litt på denne jeg[:D]

ORIGINAL: ~TonjeSinMamma~

stemmer for HOVEDSTADEN[:D]

Signerer denne[:D][;)]

Går fint i Åndalsnes hvis treffet blir i jula, romjula f.eks [:D]

Back
Topp