Julebord

løve78

Forumet er livet
Skal vi ha julebord for oss her i desemberklubben eller? hadde vært koselig med en førjulstur på byn el.....altså uten bebiser...

Jeg er med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Andre som har lyst til å være med meg på julebord? Mannen min blir nemlig bedt på utallige julebord vært år, men alltid uten følge (er ihvertfall det han sier[8|][:D]) og siden jeg er lærer på en bitteliten skole så er det ikke akkurat noe kjempejulebord å snakke om der heller....så i år skal jeg lage eget.....og da håper jeg jo at jeg ikke blir alene.......[8|]

ORIGINAL: !lykkepillen©

Jah!! Vi tar det på Åndalsnes!!
Dit går det tog, og det koster 199kr pr vei!! togstasjonen ligger bare et par minutters gange til flere potensielle julebordplasser!![:D]

Tror faktisk jeg har vært der en gang....hvis ikke det er flere Andalsnes i norge da...?

ORIGINAL: løve78

Dit går det tog, og det koster 199kr pr vei!! togstasjonen ligger bare et par minutters gange til flere potensielle julebordplasser!![:D]

Tror faktisk jeg har vært der en gang....hvis ikke det er flere Andalsnes i norge da...?

Er bare ett Åndalsnes i norge ja![:D]

Synes å huske det var veldig øde der jeg.....vi punkterte sent på kvelden, og jeg husker vel egentlig bare en bensinstasjon....[8|]

Jeg er med Snuppa!!!!!

ORIGINAL: **mam**

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Jeg stemmer helt klart for julebord[:D][:D]
*spørs bare hvor det blir[;)][:)]*

Jeg stemmer jo helt klart for julebord i nærheten av Oslo.......Lykkepillen nevner jo Åndalsnes som et alternativ.....men...[8|]

ORIGINAL: Sylta

Jeg er med Snuppa!!!!!

frivillig eller.....????[:D]

Er bare ett Åndalsnes i norge ja![:D]

Synes å huske det var veldig øde der jeg.....vi punkterte sent på kvelden, og jeg husker vel egentlig bare en bensinstasjon....[8|]

Her er maaaaaaaange bensinstasjoner.. Faktisk 4 stk!!![:D]