Julebord

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Ja, vi skal ha julebord med jobben den 18.januar. Ska på hotell. ALLE på jobben vet at jeg ikke sier nei til en fest, og tåler ganske mye alkohol uten å bli drita full.... Ehm, nå skal jeg ikke røre en dråpe, men vil ikke si noe så tidlig :/ Skal på ul dagen før, så får jo bekreftet om d er hjerteslag ihvertfall. Og hun je skal dele rom med vet om graviditeten da det er min beste veninne. Er snakk om at vi ska sitte på et rom å drikke mellom middag og bar runde, tror dere da det funker å drikke alkoholfri vin? Noen som faktisk har klart å gjennomføre en sånn lureri kveld der man later som man drikker??? :p
 
Lykke til :) jeg meldte meg frivillig til å jobbe den kvelden det er julebord på jobben min, jeg ;) Må jo bare prøve med alkoholfri vin :) Står vel ikke så tydelig at det er alkoholfritt..? Eller? :)
 
Hehe

Jeg satt forrige gang jeg vare gravid og drakk sprite, og lata som var noe sprit greier oppi.. ingen som oppdaga før jeg seks uker etter fortalte at jeg var gravid..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
hehe. det er obligatorisk å være med på den hotell turen, da vi skal ha planleggingsdag i et konferanserom fra kl 9-15. Så det er jobbrelatert, siden vi da får dekket oppohold og mat, derav blir d julebordet. :p heller nok vinen over i en vanlig vinflaske som jeg har som er tom ;) fantastisk med skrukork!
 
Jeg fjerna rett og slett den delen av etiketten det sto alkoholfri på:p har også hatt med død cider på en vaska, vanlig hvitvinsflaske. Det fungerte fint! :) så får du alliere deg med venninna di slik at hun kan avlede oppmerksomheten hvis noen begynner å spørre hva du drikker :p
 
Jeg fjerna rett og slett den delen av etiketten det sto alkoholfri på:p har også hatt med død cider på en vaska, vanlig hvitvinsflaske. Det fungerte fint! :) så får du alliere deg med venninna di slik at hun kan avlede oppmerksomheten hvis noen begynner å spørre hva du drikker :p
ja d var lurt ;)
 
Jeg byttet etikettene på ølflaskene ;)
Litt stress med kroken som er hvit og det står munkeklostre på men la dem med turen inn i kjøleskapet og passet på at ingen så at jeg åpnet dem ;)

Tok også boksalet som var tom, fylte med vann og drakk som ingenting hehe ;)

Det er også ganske enkelt å printe ut en vinetikett og lime på vinflaska (grønn flaske).
Ingen som reagerte på det. Når noen spurte hva vin det var sa jeg bare vet ikke, fikk den sv svigers :p
 
Back
Topp