Julebord

Satinsky

Prinsemamma
Ja, mamma vil på julebord:-). Pumper melk til babyen, og legger han før jeg drar, så vil mest sannsynligvis første utfordring komme når han skal ha mer mat kl. 22... Heldigvis er julebordet ti minutter unna hjemmet, så jeg kan kjøre hjem og amme hvis det trengs..... Har jo selvfølgelig lyst til å ta meg en fest med noe godt i glasset, men lillegutt er ikke så flink med flaske. Leste ett sted at noen unger lettere aksepterer flaske i søvne. Noen erfaringer? Pappaen synes det er litt vrient med flaska, men han har klart det før. Jeg er jo bare redd jeg skal ødelegge lillegutts gode døgnrytme med julebordet mitt fordi han våkner, gråter og blir fortvilet pga flaska. Er jo ikke sikkert det blir sånn, men jeg tenker alltid det verste.... :-)

Har det likedan som deg, skal ikke på julebord men på en konsert på fredag:-s frøkena tar aldri flaske eller sprøytemat selv om det er mm. Hun hyler til hun blir rød og blålig i ansiktet. Så her må pappaen følge etter til byen amme frøkena før jeg går inn og ut igjen innen 2 t for mere pupp. På kvelden vil hun jo ha pupp ofte!!! Ikke så greit å dra bort når man er et meieri nei:/ skjønner du vil på julebord og kose deg,men har dessverre ingen tips å komme med. Får håpe det går fint:) du har iallfall en baby som sover på kvelden. Her er det aldri natt før 01-02 så jeg vet det blir skriking og sikkert bilkjøring på pappaen mens jeg skal bort. Har ikke lyst lengre, bestilte mens jeg var gravid og tenkte at babyen er 3 mnd til da, da kan jeg nok dra bort.. Alt man ikke viste;)

Har ingen erfaringer da det er helt omvendt her. Men kan det være en idé å øve litt med flaska i dagene før? Har som sagt ingen erfaringer, så kanskje noen andre har noen innspill? :)

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Hahaha:-)
Vi er enige om å øve med flaska, så får vi se. I natt er første natta han bare har spist en gang, altså kl tre. Det har vært økedager, så kanskje han endelig har klart å øke lageret mitt:-). Håper veldig på dette, for det vil bety at pappaen bare trenger å gi flaske en gang mens jeg er borte.

Har det likedan som deg, skal ikke på julebord men på en konsert på fredag:-s frøkena tar aldri flaske eller sprøytemat selv om det er mm. Hun hyler til hun blir rød og blålig i ansiktet. Så her må pappaen følge etter til byen amme frøkena før jeg går inn og ut igjen innen 2 t for mere pupp. På kvelden vil hun jo ha pupp ofte!!! Ikke så greit å dra bort når man er et meieri nei:/ skjønner du vil på julebord og kose deg,men har dessverre ingen tips å komme med. Får håpe det går fint:) du har iallfall en baby som sover på kvelden. Her er det aldri natt før 01-02 så jeg vet det blir skriking og sikkert bilkjøring på pappaen mens jeg skal bort. Har ikke lyst lengre, bestilte mens jeg var gravid og tenkte at babyen er 3 mnd til da, da kan jeg nok dra bort.. Alt man ikke viste;)

Det hørtes veldig slitsomt ut. Hvis det blir vanskelig for deg å kose deg med en slik løsning, ville jeg latt være. Min lille har også hengt i puppen om kveldene, men det har endelig blitt bedre. Som regel spiser han mye mellom 16 og 18, akkurat som om han lader opp litt. Kl 18.30 sover han stort sett.

Back
Topp