Julebord

Venterpåoktober13

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, er det noen som skal på julebord i år?
I så fall, hva går dere med? Alkohol eller ikke?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja,jeg skal med jobben 6.des. Jeg skal ha på en åletrang rød herve leger kjole,høye svarte pumps,svart fuskepelskåpe og rød leppestift:rolleyes::) Drikker kanskje 1 glass hvitvin, vi får se. Ellers holder jeg meg til vann;) Pumper meg på forhånd, slik at mannen har å gi og er vekke ca. 3t. tenker jeg:)

Last edited:
Blir ingen julebord her iår.jeg er ikke klar for og være lenge vekke fra baby over flere timer ;) ikke har vi prøvd om hun tar flaske heller,.

Julebord med tidligere mammagruppe. Da blir lillesøster med tenker jeg om ikke maringa klaffer før jeg drar.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har blitt invitert, men drar ikke. Måtte i så fall ta han med, og orker ikke julebord med baby hengende i puppen :P Han er ikke spesielt glad i flaske, og kunne absolutt ikke tenkt meg å dra fra han så tidlig. Mannen skal med jobben, men uten meg.

Skal på julebord når snuppa er 8 uker. Mamma å pappa skal sitte barnevakt her hjemme. Julebordet er 5 min unna, så jeg kjører slik at jeg raskt kan evakuere om nødvendig :p

Jeg skal på julebord 14.des :) Lillemor er hjemme med papsen og jeg drikker ikke mer alkohol enn at det er greit å dra hjem til baby. Kanskje drikker jeg ikke i det hele tatt :) Hva jeg skal ha på meg vet jeg ikke helt enda, men må vel ut å handle litt :D hihi

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Okei, selv skal jeg på julebord neste helg. Blir nok en øl eller to til maten. Lille blir hjemme med far. Jeg ammer ikke, så slipper dette med pumping og sånn.. men, så kommer spm. Ka i all verden kan en kle på seg? Mye fint på butikken for tiden, så finner vel noe ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal være med mannen på julebord på jobben hans neste helg når snuppa er 6 1/2 uke gammel :-) Gleder meg veldig til å komme meg ut blandt voksne folk og kose meg litt. Har ikke vært ute av huset på ett år:eek:
Enten kommer pappa og skal være over hos oss, men ikke sikkert han kan, og da skal barna være hos ett godt voksent vennepar som bor en gåtur unna oss:-) de er foreldrene til guttungens bestevenner, så han gleder seg jo veldig :-) De har tilbudt seg å ha snuppa på overnatting, men vet ikke helt om jeg vil det enda.. Hadde jo vært deilig å kunne ta seg ett glass vin da, men :-) Vi skal ta en fellesbuss fra her vi bor, og bussen hjem går kl to, så er hjemme halv tre. Og Celina sover jo fra halv tre til morgenen, så for hennes del er det jo ingen vits i å hente henne og avbryte søvnen hennes. Hun får jo mme og, så mat er jo ikke noe problem. Men spørs jo hva mammaen føler da :p

Vurderer jo å la begge sove der, og hente de klokka ni neste morgen :-) Det går vel fint det, tror dere ikke?:-)

Uansett så gleder jeg meg masse! Ett år siden jeg og samboer hadde så mye som en middag sammen uten barn, så vi har ikke vondt av litt voksentid sammen heller:-)
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg skal på julebord når frøkna er 8 uker gammel. Har pumpet et lite lager til den kvelden, så pappaen kan være hjemme og mate med flaske. Det har vi gjort før og det funker fint. Akter å ta på meg en mørk blå, kort og ganske stram kjole, sorte strømper, sorte høye hæler og mørke blå kåpe med et stort smykke i halsen. Har ikke pyntet meg sånn på ett år og gleder meg veldig til det! Skal også ta meg et par glass med vin :)

Skal på julebord den 6. desember med jobben til samboeren. Det holdes på hotell og er med overnatting. Vi tar med oss lillebror og overlater storesøster til morfaren for helgen ;)
Jeg drikker ikke alkohol så ikke noe dilemma der for meg ;)

Hva jeg skal ha på meg? Aner ikke! Må ut å handle! Ingen av kjolene jeg har i skapet er særlig ammevennlig - vurderer om jeg kanskje heller skal gå for skjørt og bluse :)

Skal på julebord når klompen er 10 uker. Da tar jeg meg friheten til å nyte en HEL flaske vin ;) vi gir bare mme, så jeg slipper å bekymre meg for amming.

Må vel finne noe tøy som ikke strammer rundt den ikke-flate magen min i motsetning til andre allerede tynne mødre. Men når jeg har rundet 30 så regner jeg ikke med noe annet heller :P

Lulilu

Julebord 7.desember! :-) Uten alkohol og med kun 7 min kjørevei hjem,så tror jeg at det går bra. Kos dere damer! Gleder meg til masse masse god julemat!!! :-)

Jeg dropper julebord i år.
Vurderte fram og tilbake om jeg skulle dra, men da måtte jeg hatt med Olivia og det blir for mye styr med logistikken siden jeg ikke kjører selv ;)
Jeg er ikke klar for å reise fra Olivia over lengre tid, selv om jeg har nok melk i fryseren til å kunne gjøre det :)

Orker ikke med min jobb (kommunalt så ikke så moro uansett) og mannen sin jobb skal ha jubileum om 2 1/2 mnd istede for julebord, så det passer glimrende ;) da er det nok greit å lufte seg litt ;)

Jobben min har ikke julebord og mannen sin har men det er kun for de som jobber der!
Tror ikkje han skulle dra...
Så ingen julebord på oss....

Back
Topp