Julebord....

K@trine78

Flørter med forumet
Har faktisk begynt å kjikke på nettet etter pene mammakjoler til julebord/jul/nyttår, jammen ikke lett. Har dere noen forslag eller kjoler å vise frem? *jeiiiii 15 uker i dag*

Jeg kjøpte min på ellos , de har en egen serie for gravide .. Tror jeg betalte sånn ca 700-800,- !!

Oj.. Det var tidlig det :-p men alltid lurt å begynne tidlig :-) har ingen gode tips dessverre :-/

flotte tips. Vil være tidlig ute og for jeg skal i diverse selskaper *godt det som er ordnet*

Bruker vel noe av det jeg har brukt under tidligere graviditeter er ikke noe spesielt med de, var løse ved magen og stram ved puppen

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 23.02.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR★

Jeg har en kjole fra mamalicious fra sist jeg var gravid, så den blir jeg å bruke denne gangen også. Svart enkel kjole. Var veldig fornøyd. Billig var den også. Tror også jeg fant en på H&M som var veldig fin klassisk kjole.

Bruker bare en av de kjolene jeg har :) Er jo god plass i mange "vanlige" kjoler, en ting mindre å bruke penger på :)

Ebay sier jeg bare ;)
Hat funnet meg to kjoler som jeg skal handle når jeg får lønn nå :-)

Har kikka litt sjøl, men trur ikke je gidder bruker så mye penger på en kjole som blir brukt en-to ganger..

Back
Topp