Julebord

jc

Gift med forumet
I kveld skal vi på julebord med jobben til gubben.
Gleder meg til masse god mat!!!! Har jo lyst på alt mulig for tida, men plassen i magen er ikke like stor som det øynene sier o_O Men godt skal det bli uansett!!!

Så skal storebror på overnatting, det blir spennende! Han har kanskje sovet borte fra oss 3 ganger før...Men han får det nok kjekt :)

I kveld skal vi på julebord med jobben til gubben.
Gleder meg til masse god mat!!!! Har jo lyst på alt mulig for tida, men plassen i magen er ikke like stor som det øynene sier o_O Men godt skal det bli uansett!!!

Så skal storebror på overnatting, det blir spennende! Han har kanskje sovet borte fra oss 3 ganger før...Men han får det nok kjekt :)
Det skjønner jeg godt du gleder deg til:) Jeg skal på julebord på onsdag, så det gleder jeg meg kjempemasse til:) Også gleder jeg meg helt vannvittig til jul! Elsker julemat, men jeg har vanligvis ikke noe særlig med plass i magen, så jeg blir mett lenge før jeg føler at jeg har fått nok.. Føler meg kjempeheldig i år som får lov til å være gravid og skrubbsulten hele jula ;)

Julebord er gøy :) Vi skal på julebord med jobben min om to uker - gleder meg :)

Vi skal på julebord neste helg med mannen sin jobb, jeg gleder meg =) Jeg elsker julemat, men i år blir det andebryst på meg. Det har jeg aldri spist før, så jeg gleder meg :)

Og da var vi hjemme igjen, mett og fornøyd!!
Har ikke like mye energi til å henge med på alle festlighetene lenger...
Men jeg er god og mett og fornøyd! :)

Så koslig da! Vet ikke om det blir noe julebord her gitt...! :/

Så bra, så da var det altså god mat?
Det verste jeg vet er å komme på julebord for å spise julemat, også er den ikke god.. Tørr og ekkel og kald julemat er så vanvittig nedtur når man har gledet seg til det.
Jeg var i bursdagsfeiring i dag, dro hjem etter tre timer, burde nok dratt etter to... Jaja, så har man prøvd :)

Så herlig at du koste deg :) Jeg er litt spent på hva vi får å spise på julebord på onsdag, for det sto i invitasjonen at vi blir servert italiensk julebord, og det sier meg ingen verdens ting.. Hun som har bestilt visste heller ikke hva vi kom til å få servert.. Er litt redd for at det bare skal være spekeskinker og sånt som jeg ikke kan spise og at jeg må sitte der kjempesulten og bare spise tilbehør og se på de andre som koser seg med god mat...

Så herlig at du koste deg :) Jeg er litt spent på hva vi får å spise på julebord på onsdag, for det sto i invitasjonen at vi blir servert italiensk julebord, og det sier meg ingen verdens ting.. Hun som har bestilt visste heller ikke hva vi kom til å få servert.. Er litt redd for at det bare skal være spekeskinker og sånt som jeg ikke kan spise og at jeg må sitte der kjempesulten og bare spise tilbehør og se på de andre som koser seg med god mat...
Syns generelt det er nedtur med alternative julebord, for jeg er så innstilt på tradisjonell julemat :)

Det var veldig god mat!! Men litt kjedelig å være gravid fant jeg ut...var jo så mye jeg hadde lyst på men ikke kunne spise :(
Har gitt klar melding til gubben at jeg skal ha et helt fenalår med meg på sykehuset når lillebror kommer;)

Det var veldig god mat!! Men litt kjedelig å være gravid fant jeg ut...var jo så mye jeg hadde lyst på men ikke kunne spise :(
Har gitt klar melding til gubben at jeg skal ha et helt fenalår med meg på sykehuset når lillebror kommer;)
Hehehe.. Sikkert mange som har ulike "sære" matønsker på sykehuset ja :)

Syns generelt det er nedtur med alternative julebord, for jeg er så innstilt på tradisjonell julemat :)
Det gjør egentlig ikke meg noe, for jeg håper å ikke spise ribbe før julaften, for da smaker den ekstra godt:)

Ååå jeg gleder meg så fryktelig til julaften og all julematen! :D

Ååå jeg gleder meg så fryktelig til julaften og all julematen! :D
Ja, jeg også:) Og moltekrem og alle de andre godsakene soom er i jula:) Akkurat de dagene får diett være diett.. Prøver å spise så sunt som mulig nå, sånn at jeg ikke skal få dårlig samvittighet når jeg langer innpå i jula ;)

Ja, jeg også:) Og moltekrem og alle de andre godsakene soom er i jula:) Akkurat de dagene får diett være diett.. Prøver å spise så sunt som mulig nå, sånn at jeg ikke skal få dårlig samvittighet når jeg langer innpå i jula ;)
Vi har vært uten godteri, is, kaker, kjeks og sånn de siste ukene og ska holde det sånn til rundt midten av desember. Da er det lettere å nyte uten dårlig samvittighet. Gleder meg sånn til julegodt og hjemmebakst:)

Samme her! Da er man jo så svær uansett, så det spiller vel liten rolle?!? Hehe...
Sant det;) Bare håper jeg får til ammingen denne gangen så baby kan hjelpe meg med slankingen etterpå;)

Vi har vært uten godteri, is, kaker, kjeks og sånn de siste ukene og ska holde det sånn til rundt midten av desember. Da er det lettere å nyte uten dårlig samvittighet. Gleder meg sånn til julegodt og hjemmebakst:)
Så flink er nok ikke jeg, men har strammet kraftig inn i forhold til hvordan det var i starten av svangerskapet.. Da var jeg i mye dårligere form også, så jeg lå stort sett på sofaen hele tiden.. Er mer i bevegelse nå, og spiser en god del sunnere ;) Men jeg spiser litt godter når det er helg ;)

Back
Topp