Julebord

Monolit

Betatt av forumet
skal på julebord i dag, men har igrunn ikke lyst  til å dra :(

Skal også på julebord i dag!

Gleder meg, spesielt til maten. Kommer ikke til å være så lenge utover kvelden, men skal holde ut til rett etter desserten ;)

Håper du får en fin kveld dersom du velger å dra!

Var på julebord med jobben i starten av desember. Det var veldig hyggelig. Var ikke overgira når jeg skulle gjøre meg i stand for da var jeg sliten etter en hel uke på jobb, men greit når jeg først kom meg ut:) 
Håper du får en bra kveld!

Nå gleder jeg meg litt igrunn, men det har sittet langt inne... På jobben min er det alltid superbrae fester, og julebordet er bare helt konge. Julebordet i fjor var så ufattelig bra, og det skal godt gjøres å toppe det for å si det slik... For meg er det en liten demper å dra hjem tidlig (ja, for jeg orker ikke være der til langt over middnatt når jeg er den eneste som ikke drikker) Vi blir vel en plass mellom 45-60 stk (uten partnere), vi er en stor skole og rundt om 50-50 fordelt kjønnsmessig. I dag har jeg vært hos frisøren, kjøpt ny kjole og strømpebukse, i tillegg smykke, øredobber og øyeskygge...

kos dere på julebord 

Høres jo kjekt ut da, spesielt når du har organisert litt nytt til å pynte deg!
Man trenger noen dager der man kan pynte seg og få litt ros for det når man er gravid. Syns jeg ihvertfall.

Skal på julebord i morgen vi, tar nok tidlig kvelden jeg og, og kjenner litt på det samme som deg, at det er litt kjipern å ikke heeelt få være med på festen som før. Men det er verdt det, neste år kan man feste igjen :-) Og greit å gå hjem tidlig, ikke så gøy med fulle folk når man selv er edru, hehe :)

Kos deg på julebord :)
Jeg var på julebord for et par helger siden, og det var veldig hyggelig! Moro å pynte seg litt med kjole og slikt! er jo ikke så ofte jeg gjør det, så utnyttet muligheten! Fikk masse skryt av den struttende magen, og joda, flertallet av dem ble jo ganske fulle etterhvert, men jeg dro på et passende tidspunkt følte jeg.. rundt tolv.. da var kroppen mett og soveinnstilt allikevel ;) 

Back
Topp