Kefirånde
Gift med forumet
Skal på julebord til ei hytte på beitostølen med jobben fra torsdag til fredag. Jeg gleder meg maksimalt, men har jo ikke funnet hva jeg skal ha på meg. Er så lei av å se ut som forrige århundres loppemarked og lånte fjær. Nå vil jeg virkelig stæshe meg opp og være belle of the ball for en gangs skyld. Problemet er bare å finne kjolen![&:] Jeg har lyst på en mokkafarget kjole, med noe blondebroderi-aktig oppå i sort, 50-talls, men ikke stooooore sløyfer. Dette er en utfordring! Den skal sitte litt stramt i toppen, nesten korsettaktig, og ha vidt skjørt som når akkurat til knærne. Jeg har så lyst til å finne denne kjolen, så om noen har sett den: SKRIK UT!!!
Jeg skal i tillegg farge håret igjen, slik at etterveksten dekkes, + at jeg kunne tenkt meg en liten hårklipp. Er jo tross alt jul snart og mye festligheter og lystige lag. Er jo ålreit å ikke se ut som ei skurefille da [8D]
Jeg skal i tillegg farge håret igjen, slik at etterveksten dekkes, + at jeg kunne tenkt meg en liten hårklipp. Er jo tross alt jul snart og mye festligheter og lystige lag. Er jo ålreit å ikke se ut som ei skurefille da [8D]