Julebord og sko/antrekk!

Tinek88

Andre møte med forumet
Jeg skal på 3(!) julebord i år, og kjoler har jeg funnet på mammaavdeling på h&m (ikke kjempefornøyd med utvalget, men man får nøye seg med det). Det store problemet er skotøy! Vanligvis ville jeg hatt pumps eller høye støvletter, men tviler på jeg klarer å gå i det i år! Noen som har funnet fine sko uten hæl? Trenger tips og inspirasjon, så legg gjerne med bilde og hvor de er kjøpt :)

Jeg har ikke funnet "fine sko", men har slått meg til ro med at jeg må kjøpe ett par billige svarte sko som er 2 størrelser større enn normalen min [emoji28] ..foreløpig låner jeg sko av mannen.

Siden hæler ikke går tenker jeg å kjøpe noen litt røffere støvlett type sko, så får det bli min nye gravid-stil [emoji1]

Jeg var på julebord for to helger siden. Fikk på meg noen gode pumps, men det jeg glemte var å ta på støttestrømpe under strømpebuksen så kom hjem med noen valker på beina. Mye vann og opphovna. Så ingen flere finesko eller dager som det uten støttestrømpe før fødselen her hvertfall [emoji28]

Var på julebord forrige helg og da gikk jeg for skoletter, uten hel, men ellers i jula så blir det ballerinasko [emoji4]

Kjøpte skoletter i størrelse 41 (bruker vanligvis 39/40).

1 uke etterpå var de for små pga vannsamling i anklene [emoji28] Så må vist ut og finne meg noen store ballerinasko..

Bare meg som IKKE har vann i kroppen? 5 uker til termin, og jeg gikk i mine vanlige pumps på julebord i helgen. Ringer og klokker passer akkurat som før. Men merker at jeg ikke liker det helt. Har jo lagt på meg helt normalt - 13-15 kg snart. Men tenker at siden ingenting av det er vann, tydeligvis, så vil betyr det at alt unntatt baby++ bare er flesk. Blir en intensiv treningsvår i såfall.....

Bare meg som IKKE har vann i kroppen? 5 uker til termin, og jeg gikk i mine vanlige pumps på julebord i helgen. Ringer og klokker passer akkurat som før. Men merker at jeg ikke liker det helt. Har jo lagt på meg helt normalt - 13-15 kg snart. Men tenker at siden ingenting av det er vann, tydeligvis, så vil betyr det at alt unntatt baby++ bare er flesk. Blir en intensiv treningsvår i såfall.....
Har heller ikke vann i kroppen, fikk det ikke sist svangerskap heller :)

Jeg fikk ikke vann i fingrer og bein før 4 uker før termin og da kom det plutselig over natta. Ca 3 uker til termin i dag. Det er nok ikke alle som får vann i kroppen og noen får vell mer enn andre [emoji4]

Jeg har aldri fått vann i kroppen. Har gått opp 12-16 kilo i mine svangerskap, og de har jeg måttet amme og så trene bort, for det var bare den store magen som ble borte ved fødsel! Greit å være forberedt i hvert fall :) Husker ikke hvor mye som sto igjen etter fødsel, men husker det var stor forskjell på hvor mye jeg "gikk ned" ved fødsel og de som hadde samlet vann.

aab85b97fbda7ddeb71ad90e27099c79.jpg

Her er foten min [emoji85]
34 uker.. Og vannmengden øker på fortsatt [emoji28][emoji305]

Har fått litt vann i kroppen, men mye av hovenheten i mine legger kommer av blodårene.
Fikk veldig mye etter fødsel sist og det var helt grusomt så glad jeg ikke gikk slik i mange måneder under svangerskapet.

Back
Topp