Julebord og gravid

Jeg kjente jeg gruet meg sikkelig til julebord med firmaet, men det gikk over all forventning :) Vi hadde egen bar hvor vi gikk å bestilte/hentet drikke selv, så det var ikke noe problem med drikke til maten og utover kvelden, drakk bare alkoholfri cider:) Det var kun under vinsmakingen en oppmerksom sjel la merke til jeg ikke drakk, heldigvis hadde hun vett til å holde kjeft å spør meg diskre etterpå :p
 
Det er jo flere medisiner man ikke bør kombinere med alkohol som ikke er antibiotika... Evt at si du har begynnende magesår og dermed bør være forsiktig.
Eller hva med å si at du har et veddemål med en eller annen om å klare seg uten alkohol i desember, med en stor premie selvsagt (for at det skal være "verdt" det)?
 
Da er jeg på vei til julebord - blir spennede å se hvordan det går å skjule graviditeten :happy: Drikken blir satt ut på bordene, så det blir nok en liten utfordring, hehe.
 
Jeg kjente jeg gruet meg sikkelig til julebord med firmaet, men det gikk over all forventning :) Vi hadde egen bar hvor vi gikk å bestilte/hentet drikke selv, så det var ikke noe problem med drikke til maten og utover kvelden, drakk bare alkoholfri cider:) Det var kun under vinsmakingen en oppmerksom sjel la merke til jeg ikke drakk, heldigvis hadde hun vett til å holde kjeft å spør meg diskre etterpå :p

Godt hun holdt det for seg selv ☺️ og litt greit når man kan bestille drikke selv, da blir det litt mindre synlig
 
Julebordet igår gikk helt supert:happy: hadde det så artig og lo masse. Middagen var andebryst med potetmos or karamelliserte epler. Dessert mandelkake med rømmeis. Det var helt nydelig!!
Drakk pepsi max og lo sååå utrolig masse. Elsker gjengen på nyjobben min.
Det er koselig å høre at du hadde en fin kveld :) hørtes ut som en herlig middag!
 
Julebordet mitt går over flere dager, startet på flyplassen, og videre middag utpå kvelde hvor det ikke fantes annet alkoholfritt en vørtetøl så det hele ble røpet i går på jobben, og sjefen fikk vite det av meg på torsdag. For min del ble det såpass synlig, at det ble vanskelig å skjule. Men heldigvis tok sjefen dette fint, og tror ikke kontrakten min er langt i det fjerne tross for nyheten xsmile9
 
Julebordet mitt går over flere dager, startet på flyplassen, og videre middag utpå kvelde hvor det ikke fantes annet alkoholfritt en vørtetøl så det hele ble røpet i går på jobben, og sjefen fikk vite det av meg på torsdag. For min del ble det såpass synlig, at det ble vanskelig å skjule. Men heldigvis tok sjefen dette fint, og tror ikke kontrakten min er langt i det fjerne tross for nyheten xsmile9
Håper du og fikk en fin kveld! Syns selv det var utrolig godt å være ærlig med sjefen og fortelle om graviditeten:) dog vet ingen andre på jobb det.
 
Litt værre for deg som skal på tur enn for meg så skjønner deg..

Skal bare på 2 julebord på kveldstid her. Ene med jobb. Der drakk jeg ikke ifjor heller, så der kan jeg bare si jeg kjører. Værre med teaterjulebord til helga der jeg kan gå hjem. Vurderer alkoholfri vin og spille fullxsmile9xsmile9 Er allerede et par der som vet jeg er gravid jeg kan alliere meg med.
 
Var på julebord i går, hadde med alkoholfri vin på vanlig vinflaske. Ingen som fikk mistanke, men kjeeeeedelig å være den eneste edrue. Fulle folk er slitsomme når en mest av alt er trøtt :rolleyes:
 
Var på julebord i går, hadde med alkoholfri vin på vanlig vinflaske. Ingen som fikk mistanke, men kjeeeeedelig å være den eneste edrue. Fulle folk er slitsomme når en mest av alt er trøtt :rolleyes:
Haha jeg gjorde akkurat samme i 40års feiring i helgen, satt å var nervøs for om noen skulle spørre de kunne smake, haha
 
Haha jeg gjorde akkurat samme i 40års feiring i helgen, satt å var nervøs for om noen skulle spørre de kunne smake, haha

Min plan for julebord til helgen og! ;) Aldri smakt alkoholfri vin før, håper de smaker ok, heeeh :rolleyes:
 
Haha jeg gjorde akkurat samme i 40års feiring i helgen, satt å var nervøs for om noen skulle spørre de kunne smake, haha

Var også veldig spent, har en kollega som "bekymrer" seg for at jeg skal bli gravid siden jeg da blir borte en stund. Hun var heldigvis brisen og opptatt med seg selv :rolleyes::wacky:
 
Back
Topp