Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I min jobb er det med partner, mens i jobben til mannen er det uten. Ikke så rart siden han jobber i Nordsjøen og de har julebordet i den byen de kommer i land.
Hos meg er det uten partner, jobber i kommunen. Må dekke mye av det selv, men får en viss sum.
Hos mannen spanderer de alt for begge to.Han jobber i oljeselskap.
Uten hos begge Men i år overtar vi huset vårt dagen før det er julebord med min jobb, så jeg tror jeg skipper julebordet, sånn at vi kan komme oss fortest mulig igang med flytting og komme i orden i det nye huset
Vi har ikke julebord på jobben min, på hans jobb er det med partner, vet han vil gå dette året, men blir nok til at jeg er hjemme siden vi har en liten baby i hus.
Har vært på begge deler, er student så vi ordner julebord selv for klassen hvert år. Det blir julebord neste uke med sambo sin jobb da Til vanlig har de ordnet en reise for hele konsernet hvert 3. år, sist var vi på 5 stjerners hotell i Polen.
Mannen har med partner og fulm pakke. Jeg jobber i kommunen, så der er det dårlig med julebord gitt. Vi bruker å lage selv, og betaler for det også ; )