Julebord :D

Jorlin86

Betatt av forumet
Nå er julen rett rundt hjørnet og det planlegges julebord i alle retninger. Mmmm.. God mat tenker jeg ;p Men så er det dette her med klær! Har seg slik at alt i skapet mitt ikke er for gravide meg.. Noen som har sett noen linker til hva gravide kan kle seg i til festligheter? Finner jo artikkel på artikkel på klær for årets julebord for "vanlige", savner noe for oss som er litt rundere rundt magen :)

Har en ullkjole jeg kan bruke, og en annen svart, litt penere kjole. Er ikke mammakjole, men den går til mage også... Blir nok denne på julebord :)

synes det er maange superlekre "vanlige" kjoler rundt omkring som passer en gravidmage perfekt ..så lenge de er lange nok (så de kan strekkes litt), ikke er tettsittende og ikke har noe form for strikk rundt mageområdet går det jo kjempe fint. :)

Trenger ikke kjøpe "gravid kjoler". Jeg var i går på en vanlig butikk å kjøpte en kjole jeg ville kjøpt hvis jeg ikke var gravid også, kom lett inn i min vanlige str å faktisk. De fleste kjolene som selges nå har god plass til magen da de ikke er tettsittende rundt magen.

Vi skal i julebord første helgen på desember, og har antrekket klart. Har ei venninne som har lånt bort en tunika som passe til gravide meg. Har brukt den i to 50 årslag nå, i skal bruke den på julebordet også.

asos har mye fint! og mye på salg :) Gratis frakt, men bestill for under 200 kr om gangen for å unngå toll =) HER

Back
Topp