Julebilder

Mammatilma

Elsker forumet
Februarhjertene2017
Tenkte det hadde vært koselig med en tråd der vi legger ut bilder av våre juledekorerte hjem og alt som vi føler har med jul og gjøre :)

Last edited:
Tenkte det hadde vært koselig med en tråd der vi legger ut bilder av våre juledekorerte hjem og alt som vi føker har med jul og gjøre :)

Så koselig:-) (føker...?...hihi:-p ) Dritfint gulv du har!!! Og for en skjønn pus :-) Kjempekoselig julehjem :-) (digger de stolene)

Så koselig:-) (føker...?...hihi:-p ) Dritfint gulv du har!!! Og for en skjønn pus :-) Kjempekoselig julehjem :-) (digger de stolene)

Hehe.. skulle selvfølgelig stå føler der da :) takk :) fikk spisebord og stoler gratis av søskenbarnet mitt da de skulle gi det bort og jeg flyttet til større leilighet :) ja hun er herlig, har ei til, men hun liker seg best på badet :p

Gulvet må nok legges nytt gulv. Er det originale fra da huset ble bygget i 1956 uten noe isolasjon ned mot leiligheten under + at selger har lagt spotter i gulvet som han har dekket over med planker.. så blir plutselig mye som må fikses, men får det takk og pris på forsikringen :) og jeg får bestemme selv hvordan jeg vil ha det :) har tenkt og male/pusse opp veggene, men må vente til alt arbeidet er ferdig først :)

Hehe.. skulle selvfølgelig stå føler der da :) takk :) fikk spisebord og stoler gratis av søskenbarnet mitt da de skulle gi det bort og jeg flyttet til større leilighet :) ja hun er herlig, har ei til, men hun liker seg best på badet :p

Gulvet må nok legges nytt gulv. Er det originale fra da huset ble bygget i 1956 uten noe isolasjon ned mot leiligheten under + at selger har lagt spotter i gulvet som han har dekket over med planker.. så blir plutselig mye som må fikses, men får det takk og pris på forsikringen :) og jeg får bestemme selv hvordan jeg vil ha det :) har tenkt og male/pusse opp veggene, men må vente til alt arbeidet er ferdig først :)

Det var jo trist da,gulvet så så fint ut. Er jo veldig bra du får ting på forsikringen: -) heldig du var som fikk møblene da :-)

Jeg er helt utslitt av pepperkakebaking..... er gudsjelov ferdig. :-)

Det var jo trist da,gulvet så så fint ut. Er jo veldig bra du får ting på forsikringen: -) heldig du var som fikk møblene da :-)

Jeg er helt utslitt av pepperkakebaking..... er gudsjelov ferdig. :-)

Ja det er veldig fint, men er skikkelig skeivt og må nesten fikses.. tenkte og finne et fint gråaktig gulv å legge på :) så blir det panel på 3 av veggene og tapet på veggen ved TV/spisebordet :)

Ja vært ganske heldig egentlig. Mamma kjøpte vaskemaskin og kjøleskap til meg, og pappa betalte halve sofaen :) hardt og flytte fra delvis møblert leilighet til en helt umøblert og være enslig med en liten på vei. Da tar man i mot alt man kan ;)

Deilig og endelig bli ferdig da :) vurderer og begynne på brødbakingen jeg, men var så digg å ligge på sofaen og se serie :p

Koselige bilder. Jeg har pyntet til advent hjemme, men det er det mest sambo og barn som har gleden av om dagen. Nå har jeg vært innlagt på sykehuset i 11 dager. Men har et håp om å komme hjem imorgen hvis livmorhalsen ikke har blitt kortere.

Koselige bilder. Jeg har pyntet til advent hjemme, men det er det mest sambo og barn som har gleden av om dagen. Nå har jeg vært innlagt på sykehuset i 11 dager. Men har et håp om å komme hjem imorgen hvis livmorhalsen ikke har blitt kortere.

Jeg krysser alle fingre for deg!!!! Håper du slipper å ligge der lengre nå på en stund :-)

Back
Topp