Julebilder fra oss og

BAMBI84

Glad i forumet

Hei jenter
Vi fikk noen ganske fine julebilder til julekortet:-)Mange morsomme,men la med de to hvor hun smilte
Takker Ceccemor for fine tips til juleklær:-)

Nåååååå gleder jeg meg skikkelig til jul. Dette er første julen siden jeg var lita jente jeg gleder meg ordentlig

så stor ho har blitt [:)][:)][:)] og like nydelig som alltid [:)][:)]

Kremt og blush[:D][:D]Tusen takk.
Jenta vår som er ei stor SOL. Neste jul kanskje jeg kan få sette spenne i håret hennes..Tihi[:D][:D]

Nydelige bilder av blid jente [:)] ser det er flere som har handlet på Ellos ja... Amelia har også den julekjolen, synes den er så fin [:D]

Kjempefine bilder av ei nydelig jente [:D]

Vi skal prøve å få tatt noen bilder i dag, og Lilja har akkurat samme antrekkene som jenta di [;)]

ORIGINAL: RosaMentos

så nydelig hun er[:D]

ORIGINAL: heioghopp

Kjempefine bilder av ei nydelig jente [:D]

Vi skal prøve å få tatt noen bilder i dag, og Lilja har akkurat samme antrekkene som jenta di [;)]

Takk og lykke til. Vi har pepperkakekjolen og,men det var siste antrekket så ikke like bra bilder der:-)

Så nydelig hun er.... lille vakre Norah [:D]

Kjempe fine bilder

Så nyyydelig jente du har[:)] Så flink til å bli tatt bilde av- veldig fine bilder[:)]

gruer meg til vi skal ta julebilder her...får ikke gutten min til å sitte stille og smile til kamera;) Blir nok å bruke noen bilder gjennom året som er gått:)

ORIGINAL: RosaMentos

så nydelig hun er[:D]

Må signere denne[:D]

så utrolig fin jente du har!!! super søøøøøøøøøøøøt[:D]

godt at du også likte klærne da.... [:)] synes den julekjolen var kjempe fin!!!

Kjempefine bilder av ei nydelig lita snuppe! [:D]

ORIGINAL: marikanne

Så utrolige flotte bilder [:)]
Synes hun ligner mer og mer på deg jeg nå, spesielt på det 1.bilde!

Gjør du?????????????????????????????????????????Det er første kommentaren jeg har fått.
*TDakk for det*[8D]

Back
Topp