julebekledning

Disse var fine :D
Jeg har en sort maxikjole jeg kjøpte på cubus sist jeg var gravid. Den blir brukt til både julebord og julefeiring i år også;)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så fine kjoler!!
Jeg bestilte denne fra asos, må ha noe som skjuler brystene litt... Blitt så kvisete/nuppete på brystene etter jeg ble gravid:/ Så misunner deg som kan vise litt kløft ute i jula, hehe! Tenker jeg får heller "blinge" opp litt med tilbehøret.

image1xl.jpg

M6421I00Y-802@1.1.jpg

Jeg kjøpte denne på Zolando :)

Oi, ble litt stort bilde ;)

Så fine kjoler!!
Jeg bestilte denne fra asos, må ha noe som skjuler brystene litt... Blitt så kvisete/nuppete på brystene etter jeg ble gravid:/ Så misunner deg som kan vise litt kløft ute i jula, hehe! Tenker jeg får heller "blinge" opp litt med tilbehøret.

image1xl.jpg

Den var utrolig kledelig :) har du link til siden?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ble en lang kjole denne gangen. Zalando. Tror egentlig det er en plus size-kjole. Passer meg fint da jeg er plus size i jula :P

S6321C00P-301@1.2.jpg

Jeg har sett noen fine på hm, blant annet denne her
ImageUploadedByBV Forum1383827099.692042.jpg

De har også en annen som er litt lengre i chiffon med stener på helt øverst, kan egentlig minne litt om den over :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjempefine kjoler! Har selv sett på den sorte fra Zalando, men når jeg skulle bestille den noen dager senere var den borte, spørs om de er utsolgt for den o_O

Kjøpte en fin, sort mammakjole med strass på skulderstroppene fra H&M nylig, men den ligger ikke på nettsidene deres:S Kosta 399, og skal brukes til jul :)

Fant i dag en fin maxikjole på h&m! Paljetter foran, høyt liv, god plass til magen etter hvert. Gjennomsiktig stoff på ryggen. Ikke super glad for det, men kan ha en kort penjakke/genser til om det blir for ille :)

Kjolene jeg bestillte var en katastrofe hehe.. den første kjolen tror jeg ikke noe levende vesen ser fin ut i. Du ble bare en svær stor sekk med masse tøy rundt uten former eller fasong. rett og slett en tjukk strek med dobbelthake og ekstra vingslag på armene.

Den nederste gråe hadde utringning til livet :o men det vistes jo ikke på bildet. I tillegg var stoffet så tynt og elastisk at selv en svaksynt kunne telle alle riller, celulitter og andre ymse fordypninger. Fikk heller ikke noen figur i den hehe.. jeg tror jeg er blitt figurløs.

Kjolene jeg bestillte var en katastrofe hehe.. den første kjolen tror jeg ikke noe levende vesen ser fin ut i. Du ble bare en svær stor sekk med masse tøy rundt uten former eller fasong. rett og slett en tjukk strek med dobbelthake og ekstra vingslag på armene.

Den nederste gråe hadde utringning til livet :o men det vistes jo ikke på bildet. I tillegg var stoffet så tynt og elastisk at selv en svaksynt kunne telle alle riller, celulitter og andre ymse fordypninger. Fikk heller ikke noen figur i den hehe.. jeg tror jeg er blitt figurløs.
Hehe, holdt på å bestille den første kjolen etter at du postet bilde, men da er jeg glad jeg ikke gjorde det :D

Kjøpte en fin, sort mammakjole med strass på skulderstroppene fra H&M nylig, men den ligger ikke på nettsidene deres:S Kosta 399, og skal brukes til jul :)

Den tenkte jeg også å kjøpe. Kjøpte en annen en i går, men den var altfor kort!

Back
Topp