Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Asil
ORIGINAL: Bens mamma
ORIGINAL: Asil
Kjøper.. host host hark.. "baker" berlinerkranser, pepperkaker, kransekake og kokosmakroner.
*dårlig husmor*
Men de smaker fortreffelige lell! [:D]
hehe... blir nok for fremtiden når de to små skal hjelpe deg med kakemenn og diverse tenker jeg.[;)]
Vi hadde nok gjort det hadde vi vært hos oss selv. Er liksom ikke mye vits i å bake sju sorter når vi ikke engang kan være her for å gafle dem i oss. Kunne jo tatt med, tenkte litt på at julebakst kunne vært julegave til besteforeldre og sånt fra junior, men.. Kanskje vi må ha bakedag i morra likevel.. Han elsker jo å "hjelpe" til (er blitt en kløpper til å ta ut stekepanner og kokekar fra oppvaskmaskina og sette på plass!).. [:)]
ORIGINAL: ~Rosinbolla~
250g melis
ca 1eggehvite
1 knivsodd tragant (fås på apoteket)
2-3 dråper peppermynteolje (fås på apoteket)
sikt melis og tragant. Ha i pisket eggehvite og peppermyntedråper.
Deigen kan kjevles ut og deles i trekanter og dyppes i smeltet sjokolade, eller trilles som kuler og legg litt sjokolade i midten (her kan du variere med alt fra non-stop til mokkabønner, alt etter hva du liker)
250g melis
ca 1eggehvite
Deigen kan kjevles ut og deles i trekanter og dyppes i smeltet sjokolade, eller trilles som kuler og legg litt sjokolade i midten (her kan du variere med alt fra non-stop til mokkabønner, alt etter hva du liker)
ORIGINAL: lisemor81
I år??? Absolutt ingenting! (dere osm har nominert meg til husmor må gjerne bare slette det[8D]) Orker ikke, gidder ikke, passer mække, raker`ække osv[:D] Skal nesten ikke være hjemme i det hele tatt i jula, ogje har lagt på meg NOK i det siste, så mange gode grunner til å la vær spør du meg[;)]
250g melis
ca 1eggehvite