Julebakst?

Lehne

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Baker dere til jul?
Hva er favorittene deres?

Jeg har satt i gang med juleinnspurt og har i løpet av de tre siste dagene bakt;
Krumkaker
Brune pinner
Kokosmakroner
Risboller

Tenkte å prøve på mintkuler nå... :-)
Har også tre bokser med pepperkakedeig som må bakes ut snart...

Det eneste jeg har bakt i år er pepperkaker. Kommer nok ikke til å bake noe mer :p

Har bakt kokosmakroner, risboller, sjokoladekuler og sandnøtter. Det er favorittene:)

Så effektiv du er :D Bare kakemenn her, så har vi fått noen sorter hos familien. :)

Julekake
Sarah Bernard
Kransekakestenger
Pepperkake
Marsipan

Har ikke blitt så mye baking som jeg hadde tenkt, men kakemenn og peppernøtter har det blitt. I kveld skal jeg starte med sarah bernard, og om 2-åringen blir frisk, skal vi lage risboller i morgen. Pepperkakehus har han lagd hos bestemora, så resten av julebaksten dropper vi i år ;)

Jeg har ikke bakt noen ting i år, men har fått av mamma, svigermor og en venninne.
Bruker normalt å lage kakemenner, colapinner, risboller og serinakaker. Har forresten laget brente mandler da:p

Jeg har så lyst til å bake- men har alltid noe viktigere å gjøre :p

I år har vi kun bakt pepperkaker og sandnøtter for det har barna kunne vært med på å lage selv :)

Hadde jo planer om å bake en del, men når vi da ble en uke lengre på sykehuset og hjemme tiden har gått til amming, så har jeg bare fått laget brune pinner og hvite kakemenn. Skal prøve å få laget noe konfekt som skal gies bort i julegaver. Må få gjort det i dag :P

Jeg skulle ha bakt, men det ble ikke tid. Fikk en del av svigermor også fikk jeg laget delfiakake i går

Har laget peanøtt- og sjokoladekjeks, risboller og havreflarn, pluss bountykuler, snickerskonfekt og "rådyrbæsj". Sistnevnte er treåringen ekstra glad for :p

Blir ikke noe baking i år med sykdom, luftplaget lillebror og ernergisk ettåring

Back
Topp