Noen som har planer om å bake til jul... Fødemåneden vår.
Hva er planen og evt. Hva skal du lage?
Hva er planen og evt. Hva skal du lage?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet bare at jeg har kjøpt og betalt sånner kaker som selges av skoleelever... bestemor, lillebrors karameller etc. Husker ikke merket.Jeg har ingen som helst forhåpninger om å få til å bake/ordne noe som helst før julAlt jeg får til blir evt. bonus
Juletre skal vi også ha, så det må mannen ordneJeg vet bare at jeg har kjøpt og betalt sånner kaker som selges av skoleelever... bestemor, lillebrors karameller etc. Husker ikke merket.
Og gubben har sagt han skal pynte litt tul jul. For jeg ønsker meg så veldig et juletre.. men bakst og lukt.. tror jeg det ikke blir noe av. Men hadde vært deilig. Får ta igjen til neste år
Vet du va! I stede for å bannes så nåt jeg setter i gang så gjør jeg banningen om til "sarah bernard". For å skåne små bareører. Er ikke vant med barn så var en fin overgang da jeg var så ufin i språket før. Mannen min trodde jeg likte kakene så godt siden jeg sa det. Så han kjøpte det. I år... og at jeg ikke har smakt det før er jo en skam.. for gud dem er gode. Har du kanskje en god oppskrift å dele?Håper å få bakt litt jaKrumkaker, sarah Bernard og sånne tørre vafler er planen. Pluss pepperkaker sammen med guttungen
Tenkte å begynne første uke i desember. Med julemusikk i bakgrunn
Hvis jeg skulle føde før tiden får jeg utsette bakinga litt. Er gjort på ei helg så tror det går fint
![]()
HeheVet du va! I stede for å bannes så nåt jeg setter i gang så gjør jeg banningen om til "sarah bernard". For å skåne små bareører. Er ikke vant med barn så var en fin overgang da jeg var så ufin i språket før. Mannen min trodde jeg likte kakene så godt siden jeg sa det. Så han kjøpte det. I år... og at jeg ikke har smakt det før er jo en skam.. for gud dem er gode. Har du kanskje en god oppskrift å dele?
Smart. Kanskje det skal bli årets mål å lage det.HeheDe er kjempe gode
Veit du, husker ikke oppskrift jeg. Pleier på å google
Men gjør det såpass enkelt at jeg bruker kransekakemasse fra butikken til bunn istedenfor å lage den sjøl. Det blir for mye jobb
![]()
Hva er havrekuler?Åh, jeg gleder meg til å bake i permisjonen :-D elske å bake, og ser for meg at det er det perfekte tidsfordriv i ventetida. Blir colakaker (brune pinner), serinakaker, havreflarn, havrekuler, risboller, en del gjærbakst og kanskje noe annet. Julebakst og pynting er så kos <3<3