Julebakst - bilder!

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Denne uken tenkte jeg å sette i gang med julebaksten, planen er å lage en sort for dagen. Men det er jo litt kjedelig å stå alene med det, og jeg har ingen å bake med! Flere som skal bake til uka? Legg ut bilder og oppskrift her da vel, så kan vi bake sammen!

Har bakt pepperkaker, kokkosmakroner, havremakroner og brune pinner. Skal lage borstabels, serinakaker, nøttetopper, kakemenn og sjokoladeboller. Mamma baker havrekjeks, lefser og kransekake. Vi skal ha mye folk i jula ;)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1418567342.546328.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1418567342.546328.jpg
    105,8 KB · Visninger: 40
Jeg har allerede bakt krumkaker, brentemandler, havreflarn, pepperkaker og vepsebol... Tenkte å lage fløtekarameller, sarah bernard i tillegg :)

Har bakt pepperkaker, kokkosmakroner, havremakroner og brune pinner. Skal lage borstabels, serinakaker, nøttetopper, kakemenn og sjokoladeboller. Mamma baker havrekjeks, lefser og kransekake. Vi skal ha mye folk i jula ;)
Da må du legge ut underveis! :D

Jeg har allerede bakt krumkaker, brentemandler, havreflarn, pepperkaker og vepsebol... Tenkte å lage fløtekarameller, sarah bernard i tillegg :)
Vepsebol?? Hva er det? Sarah Bernard er GODT! Har aldri laget det, men spist det mange ganger :D

Vepsebol?? Hva er det? Sarah Bernard er GODT! Har aldri laget det, men spist det mange ganger :D

Skal legge ut bilder når jeg lager SB :D

ImageUploadedByBV Forum1418717974.144868.jpg
Bakte masse kokosmakroner og brune pinner i forrige uke. Mesteparten av dette har jeg gitt til mamma og de da vi skal være der i jula :)

Så flinke dere er! Nam nam ❤️

Laget pepperkaker,krumkaker og julemenn.I går laget jeg ristopper,himmelske!!!
3 store japp
6 dl puffer ris
3 ss fløte og 70g melange

ImageUploadedByBV Forum1418831408.887793.jpg

Glemte å skrive at pepperkakehuset har vinduer av rød drops :)

Back
Topp