Juleantrekk

Nala

Elsker forumet
Hva skal de små ha på seg på julaften?

Vi har kjøpt sort dressbukse og vest med hvite nålestriper på HM, og så skal han ha hvit skjorte (kjøpt av bestemoren i New York [:)][8D]), rødt slips med slipsnål og sorte sokker. [:D] Fint skal det være! [:D]

Jeg synes det er moro å pynte ham skikkelig når det først er noe å pynte for, og dessuten er pappa'n glad i fine klær. Prøver å finne likt slips til sambo, da. De hadde nemlig like slips på navnefesten... [:D][;)]

ORIGINAL: Hege og Chris

Kjøpt sånn alt i en dress fra sparkjøp. Shorte, slips, vest, jakke og bukse[:D]

Vi oxo[:D]

Sjefen skal ha hjemmestrikket kjole, bolero og så hører det med en søt hatt og, alt i rødt og svart.

ORIGINAL: kjersti72

Sjefen skal ha hjemmestrikket kjole, bolero og så hører det med en søt hatt og, alt i rødt og svart.

Så herlig! [:)] Er det du som har strikket selv, eller?

Kjøpte dress på Exit. Bukse, skjorte og vest og slips

Nei denne gangen er det mamma som har strikket, men strikker en del selv og i perioder. Men hun blir knallfin tror jeg :)

ORIGINAL: Litt Bitch?

Kjøpte dress på Exit. Bukse, skjorte og vest og slips

Han er kjempefin! [:D] Ser antrekket i signaturen din... [;)]

Blir nok en rødohg hvit rutete kjole fra cibus med fin body inni. Har et rødrutete seleskjørt også som vi bruker i romjulen. Har ei venninne som har fått tak i en dritfin kjole, som hun skulle se om hun får tak i til meg også, men usikkert. er jo SÅ masse fine klær til de små, kjoler til snuppene og dresser på snuppisene, er så tøft!![:)]

Jeg har kjøpt offwhite strømpis, body og sokker. Og så skal hun ha mørk rød kjole, sko og hatt. H&M.

Åååå... [:)][:)] De blir sikkert kjempefine, alle sammen! Vi må ha en tråd for å vise dem fram etter julaften! [:D]

Kjempe søt rød kjole med hvit body og strømpebukse og små søte røde sko til  [:)].

dressbukse, hvit skjorte og slips.. [;)] Muligens en skinnvest og som va brormin sin som mamma har lagd, men har ikke prøvd d på, så vet ikke om d kommer t å pass.. [8|]

Back
Topp