Juleantrekk

Kira86

Blir kjent med forumet
Har begynt å tenke på hva jeg skal ha på meg til jul, må ha noe nytt, men er veldig usikker pga magen og vet ikke om alle vi skal være sammen med i julen skal få vite om graviditeten på det tidspunktet. Magen min er foreløpig bare oppblåst, men ser jo allikevel litt gravid ut, spesielt etter mat..

Hva tenker dere, går dere for å skjule eller vise magen, enten det nå er begynnende babymage eller bare hormonmage? :p

Legg gjerne ved tips, bilder eller linker hvis dere har, enten dere velger det ene eller andre :)

Orker ikke skjule mer, er så slank så det går ikke ann med stor mage.:) Har kjøpt rød tettsittende penkjole fra veromoda.:)

I min familie er det tradisjon å bruke bunad, så det kommer jeg til å gjøre [emoji4] sist jeg var gravid i jula var jeg 32 uker på vei, så da passa ikke bunaden lengre, men denne gangen går det nok bra [emoji28]

Planen er å skjule, men hvis dette bærer veien er jeg ikke 12 uker før uti jan

Jeg er 13+2 på julaften, og har tenke å ha en løs kjole som ikke viser så mye :-)

13+0 på julaften og den feires med mamma, pappa og søstern som allerede veit at jeg er gravid. Da trenger jeg iallefall ikke tenke på å gjemme magen så får jeg se hva som skjer resten av jula :)

I min familie er det tradisjon å bruke bunad, så det kommer jeg til å gjøre [emoji4] sist jeg var gravid i jula var jeg 32 uker på vei, så da passa ikke bunaden lengre, men denne gangen går det nok bra [emoji28]
Bunad er jo veldig fint da, og skjuler jo en del også som oftest :)

13+0 på julaften og den feires med mamma, pappa og søstern som allerede veit at jeg er gravid. Da trenger jeg iallefall ikke tenke på å gjemme magen så får jeg se hva som skjer resten av jula :)
Deilig å kunne slippe å tenke på å skjule det da, merker jeg er veldig bevisst på det allerede, selv om det sikkert ikke viser så godt som jeg tror det gjør o_O

12 uker til jul. Magen er allerede større enn den var sist ved 12 uker. Hehe :)
Min mage vokser også en del fortere enn forrige svangerskap, syns det tok laang tid før jeg fikk mage sist, nå føler jeg den begynte å vokse med en gang.. :eek:

Deilig å kunne slippe å tenke på å skjule det da, merker jeg er veldig bevisst på det allerede, selv om det sikkert ikke viser så godt som jeg tror det gjør o_O

Ja, det er deilig ikke tenke for mye på det. Føler meg ganske oppblåst så er bevist på hvordan jeg kler meg på jobb iallefall :hilarious:

Er i uke 14 på julaften og alle vet allerede at jeg er gravid, så trenger ikke skjule noe. Men får se om jeg må ha ny kjole eller ikke :happy: kan jo hende det ikke er plass til magen i de gamle kjolene. Har allerede begynt å få mage.

Må skjule på starten av julaften i allefall - de vi skal få på besøk får vite det av nissegaven som nissen har med seg etter at de har kommet.. [emoji4]

De jeg skal feire jul med vet allerede at jeg er gravid. For uten datteren til samboeren min på 5. Litt usikker på hvor oppmerksom hun er sånn men, kan jo hende hun bare tror at jeg har lagt på meg. Utifra hvordan magen min er nå, er jeg rimelig sikker på at det er litt mage der på julaften hvertfall:happy: da er jeg i uke 12. Så litt usikker på hva jeg skal ha på meg.. ;)

Jeg er 12 uker dagen etter julaften. De som skal være her julaften vet at jeg er gravid (utenom barna) Men er stor sannsynlighet for at det kommer besøk som ikke vet det. Tror ikke jeg aktivt blir å prøve å skjule det. Men ser det litt ann. Kommer veldig ann på barna og hvordan de er. Har allerede fått kommentar om at magen er stor

Back
Topp