Juleantrekk

EiLitaSpire

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Junibollene 2023
Har dere funnet et fint antrekk til deres små til jul? Jeg hadde kjempe lyst på romperen fra memini sin årets julekolleksjon men jeg var for treig så str 56 var utsolgt[emoji853] noen som har tips til andre fine antrekk? Venter gutt [emoji4]
 
Vi har fått vite at vi venter jente, men var vanskelig å se, men satser på at det er riktig [emoji28]
Jeg har planer om å strikke kjolen under i den fargen under der igjen :)


c377f50d418f56248ae6cad3ec23071f.png
9584fae61a4869ec17216b69eec2ce56.png


Og romperen i julekoleksjonen til MeMini kommer bare fra 68 og oppover [emoji29]
 
Her har vi jente på vei. Mamma kjøpte et sett i Spania nå forrige uke, men det var litt mer hverdagslig. Vi kommer i tillegg til å kjøpe en kjole etterhvert, men venter med den til etter fødselen. Har egentlig sett meg ut noen nydelige kjoler på en lokal butikk her. Usikker på hvilket merke de er fra.
 
Har ikke tenkt så langt en gang jeg :p
 
Vurderer å bestille av svigermor som er i spania, mye fine babyklær der :)
 
Tar også gjerne imot ideer til kjoler / antrekk til jul om dere har
 
Vi har fått vite at vi venter jente, men var vanskelig å se, men satser på at det er riktig [emoji28]
Jeg har planer om å strikke kjolen under i den fargen under der igjen :)


c377f50d418f56248ae6cad3ec23071f.png
9584fae61a4869ec17216b69eec2ce56.png


Og romperen i julekoleksjonen til MeMini kommer bare fra 68 og oppover [emoji29]

Så fin! Ja jeg og trodde det når jeg så hva de hadde inne men jeg spurte både memini å en butikk som selger for dem å begge sa de var utsolgt så vetikke [emoji848]
 
Har ennå ikke funnet et jule anntrekk til lille, har ei lita jente så tenker på å kjøpe en fin rød kjole til henne med et rødt hodebånd med sløyfe eller no. Vi får se. Gleder meg til å kjøpe jule antrekket hennes :D
 
Så fin! Ja jeg og trodde det når jeg så hva de hadde inne men jeg spurte både memini å en butikk som selger for dem å begge sa de var utsolgt så vetikke [emoji848]

Jeg fulge med på en nettside akuratt i det de la det ut for salg, og da var det bare 68 og oppover :/ den er veldig fin, så kjedlig egentlig at de ikke har nok i små størrelser å :/
 
Har dere funnet et fint antrekk til deres små til jul? Jeg hadde kjempe lyst på romperen fra memini sin årets julekolleksjon men jeg var for treig så str 56 var utsolgt[emoji853] noen som har tips til andre fine antrekk? Venter gutt [emoji4]
M memini er jo veldig stort i str, så 50 passer nok til jul (?).

Jeg har strikket juleantrekk til lillebror og storesøster :)
 
Svigerfar hekler bolero (tror rød), så tenker jeg en av de hvite blondeantrekkene jeg har kjøpt
Eller om jeg finner et antrekk i desember som jeg bare MÅ ha
 
Så fin! Føler det er så lett å finne noe fint til jente[emoji85] alle sånn finere plagg hos gutt begynner liksom på 68[emoji23]

Sant nok, jeg har lett tidligere for å finne noen små kjoler, men fant bare i større størrelser :bored: Får se hva som dukker opp i butikkene når det nærmer seg The holiday season :D

Julen i år blir noe ganske annet enn i fjor for vår del :Heartpink Da hadde vi akkurat mistet lille gutten vår og var ikke akkurat i feststemning :crybaby2 Men nå skal det bli veldig kos med feiring sammen med en liten frøken! :dummy1:
 
Jeg tror ikke egentlig det blir noe juleantrekk på småen her, han er trolig bare en måned på julaften og jeg synes sånne pynteklær er så upraktiske. Får se om jeg rekker å strikke en fin romper eller noe, men jeg kommer ikke til å kjøpe noe body med sløyfe til for å si det sånn.
 
Vil tro svigermor kjøper noe, og min mor strikker noe, så vi får vel ikke velge antrekket hennes :p

Håper mange legger ut bilder av fine strikkeklær slik at jeg kan legge inn bestilling hos moren min ;)
 
Her blir det en strikka-romper med litt mer forseggjort strømpebukse og body under :) Gutt her også. Synes ikke noe om "stive penklær" på så små babyer :p
 
Back
Topp