Juleaften.... og nyttårsaften....og 2006......

Linka

Gift med forumet
Da falt det meg inn at det faktisk bare er 6 dager til juleaften og 13 dager til nyttårsaften. Dette betyr at om 13 dager er vi inne i januarmammaenes mnd.
Først er det jo juleaften og jeg må fremdeles ut og kjøpe juletre, pynt og vaske leiligheten. Dette blir første jul vi har juletre her hjemm også så det blir spennende.
Så kommer nyttårsaften og 2006... mange januarmammaer har sjansen til og føde før det, men det er offisiellt når klokka slår tolv at måneden som blir utrolig spennende for oss starter.

Ønsker alle lykke til i mndene som kommer

Mange juleklemmer fra Linka

Det var en koselig melding, jeg gleder meg til å gå inn i 2006. Og håper Emma koser seg i mammas mage frem til det iallefall.
Blir spennende å se hvordan det går med januar mødrene fremover.

Ja det er veldig spennende om en klarer å knipe igjen..( ikke at jeg tror det vil hjelpe men...[:D]) Vil så gjerne komme over julen. Vil slippe å ligge på føden julaften [&:][&:]

Jeg er så enig med dere. Det er ikke bare å knipe igjen selv om jeg sku ønske han kom over nyttår. Vi får bare kose oss med den spennende tiden fremover. Hvem blir nr 3, 4, 5, ......som føder sitt lille nurk??? Den som venter får se.
Klem

Ja det blir en spennende tid foran oss. Jeg skal puste lettet ut når klokken er blitt 24 på nyttårsaften, for jeg håper og det skjer i 2006. Etter det kan liksom den virkelige ventetiden begynne, så da blir vel alle kynnere mistenksomme. Gleder meg uansett veldig, og skal følge med her inne på hvem som føder når.....!
Lykke til og måtte dere alle feire jul hjemme og ikke på sykehuset!

Jeg har drømt flere ganger nå at jeg må inn på føden lille julaften[:'(][:'(][:(], håper ikke jeg er en sanndrømmer. Hvis bebisen skulle bli født i desember så kan man vel søke om at de venter et år før de begynner på skolen ?? Hvis mamma og pappa ikke føler at ungen er moden nok til å begynne i en alder av 5,5 år?

Æ har drømt at æ får en gutt 4.januar...og gutten va stor...[:D] så får vi se. håper sjøl at babyen holder inne helt til termin, så er d bra....
Vi holder på å pusse opp ny leilighet til babyen kommer¨, og det er enn go del igen. Heldighvis har vi venner og familie som e flinke å hjelpe til... Gleder oss veldig å komme inn , men innflyttings fest skjer nok ikke før sommer...[:D]

Så deilig med nyoppusset leilighet da, vi har et barnerom som vi ikke har begynnt på vi. Det får vente til våren[:D]
Håper dere rekker å bli ferdige da[:)]

Jeg har vert kjempesyk i dag, og bekymra for at det var en begynnelse på fødselen..
har jo ikke vert igjennom dette før, jeg[8|]

Men nå har det heldigvis roa seg litt - og i morgen skal jeg på sykehuset (vekstsjekk på babyen) så da håper jeg å få litt svar og litt fred[8|]

Heisann. Jeg og teller dager fram til nyttårsaften....ønsker så inderlig å få babyn vår i 2006!!! Men dette er jo ikke no vi rår over dessverre...Ser ikke for meg å ligge på føden/barsel i romjula....Enn å gå glipp av all god julemat og godterier...mmmmmmmmm

Fiorelina: lykke til i morgen med sjekken;) Du må ikke kaste opp no mere nå nei, kan sette fart på systemet det vet du...enormt til press blir der inne i magen....!!

ORIGINAL: Renate79

Fiorelina: lykke til i morgen med sjekken;) Du må ikke kaste opp no mere nå nei, kan sette fart på systemet det vet du...enormt til press blir der inne i magen....!!

Det visste jeg ikke[8|]

men kaster ikke opp nå, nei.. bare intenst halsbrann[:'(]

lykke til i morgen fiorelina!!!kjenner følelsene dine nå føler jeg[:D]tror vi tenker ganske så likt alle vi januarmammaer i denne tiden[:)]pluss at noen har litt ekstra bekymringer...

HURRA!! [:D]

var på sykehuset i dag og babyen ble målt til omtrent 2800g (babyverdens gjennomsnittsmål i uke 36+0 er 2700g så dette er ikke noe knøttebaby, nei.. bittelitt over gjennomsnittet, mente legen

Var så lettet at jeg gråt på vei ut [:D]

Gleder meg nå enda mere til nyttårsaften - og har endelig fått tilbake troen på at jeg blir mest sannsynlig mamma i 2006 og ikke i 2005[:)]

Men først er det jul nå til helga, da skal jeg feire sammen med mannen min og foreldra og småsøskna mine - etterpå kommer nyttårsaften som skal feires med venner -
og SÅ (forhåpentligvis i den rekkefølgen) kommer fødselen - som skal feires sammen med min elskede og vår lille baby som ikke er alarmerende liten likevel[;)]

3 dager til julaften og 10 dager igjen av året [:-]

Ja og heldighvis for en blir sliten av å gå å knipe hele tiden[:D]. Det må være første gang i hele mitt liv at jeg vil at julen skal gå fort...he he...

Sikker på at når juleaften kommer slapper folk litt mer av og da begynner fødsler tenker jeg.
Hadde vært typisk det.
Klem

hehe.. så sant det ikke har omvendt effekt, da, Linka.. - at vi stresser sånn med å knipe igjen at fødslene blir satt igang av alt stresset[8D]

Hehe.... det kan godt hende. Bare det ikke skjer under middagen. Tenk deg hvor kjiipt det er når alle sitter og spiser og plutselig går vannet eller riene begynner. Hehehe..... må le litt for det hadde blitt ganske komisk med alle som hadde surret rundt forvirret.
Klem

Hadde blitt ganske stress,ja..
en venninne av meg har tippa at jeg kommer til å føde den 27. desember - da skal venninnegjengen samles til spleisefest, så da hadde det vert urkomisk om noe sånt skjedde - mener hun [8D]

Back
Topp