Jule stemning

ThereseAa

Forumet er livet
Tok akkurat dette bildet fra hagen vår. Det er så koslig med snø [:D] Tror nok julepynten kommer opp i helga ja!!
Dette bildet er tatt med auto innstillingen.

og dette bildet tok jeg med natt innstillingen. Synes det blei kult jeg [:D]

Å, så koselig det så ut:) Skulle ønske vi hadde litt snø også... Skjønner godt at julestemninga kommer da!

Åååååååå, nå ble det julestemning her ja!!! Jeg er egentlig ikke gla i snø men jeg ble misunnelig på deg!!!

ååå så koselig!!
her var det snø når vi sto opp i dag også. .men nå har alt regna bort igjen[&:][:@]
er så trist vær med masse tåke også.. blæææ mye bedre med noen minus og snø[:)]

etter 6 år i England så og si uten snø, er denne første julen i Norge med snø veldig spesiell [:D]

ORIGINAL: ThereseAa

etter 6 år i England så og si uten snø, er denne første julen i Norge med snø veldig spesiell [:D]

det skjønner jeg godt da!! kommer virkelig i julestemning av sånt du nå da[:)]

Jasså, så snøen holder seg i trondheim! her er det bare sørpa!! og sånn pleier det egentlig å være her det meste av vinteren, SØRPETTE!! Dritt.. kan vel være enten eller...

Fint bilde forresten! Ser ut til at det nye kameraet funker fint![:)]

Det var et fint julebilde ja.
Missunnelig. vil og ha snø!!!
helst til imorgen til julegateåpninga!
Tar meg en tur til trondheim viss ikke![:D]

Det var fint!!!

Har kommet 10-15 cm her i dag å!!!

Hva sier samboeren din om denne snøen da? Er vel ikke hverdagskost for han?

ORIGINAL: Pastella

Det var fint!!!

Har kommet 10-15 cm her i dag å!!!

Hva sier samboeren din om denne snøen da? Er vel ikke hverdagskost for han?

Han er helt i fyr og flamme [:D] 

Ååå...det var fint! [:D] Skjønner godt at du får julestemning av det der! [:)] Her har det snødd bittelitt og nå regner det. [:'(] Håper virkelig det blir skikkelig vinter før julaften her også, mye koseligere med masse snø! [:)] 

ORIGINAL: Catrine2

Jasså, så snøen holder seg i trondheim! her er det bare sørpa!! og sånn pleier det egentlig å være her det meste av vinteren, SØRPETTE!! Dritt.. kan vel være enten eller...

Fint bilde forresten! Ser ut til at det nye kameraet funker fint![:)]

kameraet er kjempe bra! tar litt tid å lære seg, men absolutt verdt det!
har lagt til et bilde til som ble tatt med natt funksjonen!

Så stilig! [:)] Det var julestemning det....

Så fine bilder! Skikkelig julestemnig ja!

Åååååååå, snø jo!!!!!![:D][:D] jeg vil og ha snø, her bare regner det... så fine bilder..

Å så koselig ![;)]

Åååå, jeg gleder meg sånn til jul.. Har en regel for meg selv at jeg ikke har lov til å pynte eller høre julemusikk før 1. desember, og det er like hardt hvert år! [;)] Har allerede handlet inn Jul i Skomakergata på dvd og en barnecd med julesanger, så her er vi klar for advent!! [:D][:D]

ORIGINAL: MammantilKevin

Å såååå koselig!!! Elsker snø og julen!! *julestemning nå jah*

Back
Topp