jule-skravle-tråd

Tutta

Elsker forumet
god jul til alle dere fine november mammaer[:)]
hvordan er ståa hos dere da??

jeg og snuppa begynte ferien nå for litt siden, passer meg bra da jeg er stappa forkjøla og kjennes ut som om en influensa er på god vei[:(] men så lenge vi har fri og ingen avtaler, så driter jeg i det.. kjedelig ja, men har vært så mye i det siste at jeg orker ikke bli mer sur pga sykdom nå[8D] jeg skal jobbe 4 juledag ellers fri til 3. januar[;)]

hadde tidligvakt i dag og henta snuppa i 15 tiden, så nå har vi spist middag og venter på sambo... har litt-pittelitt julevask igjen og en runde på butikken så er vi K L A R E til å feire jul...[:)][:)]
i morgen skal vi bare ha fri, kanskje møte noen venner eller bake.. eller bare kose oss hjemme. håper det blir litt mildere så vi kan være litt ute.

fikk min herlige nye easywalker sky plus på døra i dag, er mektig imponert over babyjungle.nl som levere så raskt og er SÅ serviceinnstilte, tom midt i julestria...så nå må jeg utforske den litt og ta farvel med qtroen, som jeg er så veldig veldig glad i[:)] må nok selge denne, så ROP ut om noen er intr.[:D]

ha en fantastisk jul alle sammen, unge som gamle, friske som syke, jula kommer uansett, og det er HERLIG[:D]

tause tause damer[:D]

jeg har ligget i sengen siden sambo kom hjem i dag.. full i feber..nå skal resten av kvelden tilbringes i godstolen[:)]

hellu,

jeg har hatt en nær-døden-opplevelse med dumme bilen vår. Så nå ønsker jeg meg ny til jul [:)] Akkurat som vi er gjort av penger...ja ja, får håpe den er fiks-bar.
Ellers har jeg vært på shopping med ei venninne. Jeg har egentlig alt i boks, så ble heller litt ting jeg trenger til nye babyen. Rart det bare er litt over en uke til termin!

Ikveld skal samboer ta inn juletreet og sette på lys, så skal Håvard og jeg pynte imorgen. Han skal ha fri fra barnehagen, og vi skal bare kose oss! Mamma og pappa kommer og blir noen dager over jul, så det blir kos.

Spist pinnekjøtt idag, og nå merker jeg julestemninga begynner å senke seg[:D]

GOD JUL!

Nå faller alt på at jeg er fin i formen i morgen! Da skal vi nemlig feire jul med Kjetil (julaften er han med faren sin[:(])
Men vi gjør alt vi kan for å gi ham en perfekt (lille)julaften[:)] Vi skal ha røkt svinekam med poteter og brun saus, mens kjetil mest sannsynlig får hvit julepølse[:)] Så kommer mamma og pappa og kanskje søsteren min opp på julekaker og gløgg + pakke åpningen[:)]

Vi åpner bare hans gaver, er jo han vi lager jula for, tror han vil få en super dag[:)]

Jeg håper bare for guds, jesus og den hellige ånds skyld at jeg er friskere i halsen til i morgen. Fikk halsbettenelse i natt og begynte på pencillin kur i dag [&o] Håper å våkne i morgen til skikkelig frokost! Har bare spist is og babymat i dag, høres kanskje deilig ut å gomle på is hele dagen, men det er det absolutt ikke! Hvertfall når jeg har så mye jeg har lyst på men ikke kan spise[&:] Hver gang jeg svelger kjennes det ut som knivblader roterer i halsen[:'(]

I morgen må være perfekt! Føler det blir mest for min skyld, men jeg håper sånn at jeg kan ha det gøy for hans skyld og ikke bare gå å spytte i vasken[8D] Heldigvis er jeg feberfri, og måtte jeg forbli det![8D]

God jul alle sammen!

Her er vi klare til jul, tror jeg [:D] Jeg og mannen skal jobbe i morgen, barna i bhg og så blir det laaang juleferie helt til 3. jan og jeg tror ikke jeg har hatt så lang juleferie siden jeg gikk på videregående [:D]

Ribben ligger i kjøleskapet og juletret står enn så lenge i gangen. Jeg og mannen tar et glass vin og pynter treet og ordner det siste i morgen kveld etter at barna har sovnet. Gleder meg til å henge fram julestrømpe til dem og se gleden deres på julaften [:D][:D]

Ååå, her er det jul i hus!
Mangler bare en siste finpuss på et par gaver så er det meste i boks!
Vi handlet juletre i dag, rett borti vegen her, så det står nå i gangen for å få varmen. Det lukter sååå godt når jeg går forbi det!
I morgen skal jeg jobbe fra kl 11-19, så er det juletrepynting og full stemning!
I går fikk vi "Polarekspressen" 3D-versjon i posten, så om T sovner snart skal vi se den sammen med lillesøs.
Litt tull med leggingen om dagen, tror vi er litt sløve på å la han sove for lenge på dagtid...
Carine: Hva feiler bilen??

tror rett og slett den ligger for døden... Clutchen sier samboer... Så håper den blir frisk igjen, ellers blir det en dyr start på 2011...

Begynte å svare på denne igår, men gjorde den visst aldri ferdig [:)]

Her har både jeg og Amelia fått bronkitt, og har startet på penicillin-kur idag [:@]

Heldigvis er vi ca. klare til jul, gavene er ferdig pakket inn, juletre er pyntet og maten er handlet inn [:)]

Det eneste er at vi skulle vært hos mine foreldre i kveld og spist stek, men de ta seg en liten tur hit istedet....

Jul blir det uansett [:D]

vi er mange syke virker det som.. foreløbig er det bare meg her, skulle være aleine med snuppa i dag, sambo jobber til 17.30 torsdager,men allerede kl 11 måtte han komme hjem.. jeg har hatt høy feber og ligget i sengen. funka med litt paracet nå og noen timers søvn.. skal prøve spise litt. håper virkelig formen er på bedringens vei og ikke bare paraceten som funker enda. er jeg bra i morgen så blir det julefeiring på meg også[:)]  skal på julebrunsj til svigers i 12 tida, så til min svigerinne på julefeiring seinere. jeg skal også koke grøt til snuppa og lage riskrem til alle sammen..så HÅPER jeg er bra. ellers blir jeg vel liggende hjemme[:(]

God bedring til alle syke![:)]

Her har det vært jul uanstendig lenge allerede, og nå er alt klart til i morgen også.[:D] Siste innspurt i dag var at Felix fikk dra på lekebutikken og velge  ut gave til lillesøster. Tenkte det var best å gjøre det i siste liten, så det ikke går for lang tid mellom at han får kjøpe, og at han får gi henne den. Han er veldig spent, og skravler i vei om at nissen skal komme, og at alle skal få gaver.[:D]

Jeg gjorde forresten en kjempetabbe i dag, og sitter her med litt dårlig samvittighet.[&o] Felix holder på å vokse av seg en melkeallergi, og kan nå fint spise mat med melk i, som f.eks. fiskeboller eller lasagne. For et par uker siden ga vi ham et glass kumelk, men da kastet han opp. Likevel presterte jeg å gi ham risengrynsgrøt i dag. Den kom selvsagt opp igjen etter 10 minutter, det er jo nesten ren melk...[&:] Stakkars gutten sto der bare og sa "jeg er ikke glad i julegrøt jeg"... [&o] Vi ble enige om å gi resten av grøten til nissen, og så tror jeg det blir fruktsalat heller enn riskrem til dessert i morgen.

Back
Topp